Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
rene
- Forum-lid HC
rene
13 jul 2009 14:49
Mooie fiets , en kan niet veel bedenken om de fiets mooier te maken misschien andere bidons ?? dus eigenlijk gewoon perfecte samenstelling. De WH-7850-c24-cl zullen zeker mooi staat en ze rijden geweldig. Ik heb de carbon tube versie - wel met dezelfde naven en die rijden geweldig met een mooie ratel in de naaf.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless

-
tomkolkman
- Forum-lid
tomkolkman
13 jul 2009 19:37
Ben inderdaad zeer benieuwd naar de wielen. Veel goede ervaringen over gelezen.
Krijg ze hopelijk woensdag en dan vrijdag op vakantie naar de Alpen daar diverse beklimmingen doen (bonette, col de la lombarde, col d'allos, col de cayolle) waar ze hopelijk goed tot hun recht komen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
wielrenmeisje
- Forum-lid
wielrenmeisje
07 sep 2009 23:38
Hallo allemaal,
ik heb nu een trek 1.2 met shimano sora bevalt me allemaal niet zo goed meer ben eigenlijk een schaatser maar ben het wielrennen wel erg leuk gaan vinden. Ik ben eigenlijk van plan een trek madone 4.9 of 4.7 2010 te kopen. maar van de 4.7 vind ik de kleurstelling eigenlijk heel lelijk. Loopt alles goed in de afwikkeling met breuken en scheuren in het carbon bij trek of is dit zoals bij sommige andere merken ook zo'n drama??
-
tomkolkman
- Forum-lid
tomkolkman
07 sep 2009 23:44
Wat je over het algemeen van trek hoort is dat ze goede service bieden, gelukkig nog geen ervaring mee.
Je hebt natuurlijk ook levenslange garantie op je frame. Veel fm bieden trek fietsen aan die best wel een stukje onder de adviesprijs zitten; goed zoeken dus.
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
rene
- Forum-lid HC
rene
07 sep 2009 23:46
tomkolkman schreef:Wat je over het algemeen van trek hoort is dat ze goede service bieden, gelukkig nog geen ervaring mee.
Je hebt natuurlijk ook levenslange garantie op je frame. Veel fm bieden trek fietsen aan die best wel een stukje onder de adviesprijs zitten; goed zoeken dus.
Zijn je wielen er al of nog niet ??
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless

-
timper
- Forum-lid
timper
08 sep 2009 00:14
Ook een vraagje : zijn er nog mensen met een new madone die last hebben van de bracketlagers (shimano)? De mijne hebben continu speling en dit komt omdat de bracketpot (in carbon) te wijd geworden is, slijtage eigenlijk van het frame.
Ik mailde trek. Ze zijn op de hoogte van het probleem en zullen de fiets laten voorzien van grotere (qua diameter) lagers. Deze moeten door de FM ingeperst worden en zouden het probleem moeten oplossen.
Hopelijk lukt het, want het is irritant dat de lagers continu gesmeerd moeten worden en toch heel snel slijten.
Via google vond ik al een resem 'lotgenoten', dus het probleem is zeker gekend.
Indien dit niet lukt zou er een ander frame moeten komen, afwachten dus. Tot nu toe wel perfect service gehad bij Trek (ook ivm wielen).
Is er bij de nieuwere serie madones een ander bracketsysteem voorzien?
greetings
-
wevergo
- Forum-lid
wevergo
20 sep 2009 16:10
Trek Madone 5.5 Performance
Nu met Bontrager RaceLite AERO wielen

-
sandere
- Forum-lid
sandere
27 sep 2009 21:25
hallo graag zou ik mijn fiets willen op foto zetten op de site , hoe doe ik dat? groeten
fiets ze!
rien verdomme!
-
tomkolkman
- Forum-lid
tomkolkman
28 sep 2009 11:55
Rene schreef:tomkolkman schreef:Wat je over het algemeen van trek hoort is dat ze goede service bieden, gelukkig nog geen ervaring mee.
Zijn je wielen er al of nog niet ??
sorry voor de hele late reactie, ik neem aan dat je de shimano wielen bedoeld?
Die zijn er wel, en ze passen wel goed bij de fiets. Nu zitten de eastons er weer onder omdat ik die wou proberen 'kapot' te rijden want dan zou ik een hele nieuwe wielset krijgen; maar dat is me nog niet gelukt.
Nu ben je vast benieuwd naar een foto?
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
estatik
- Forum-lid
estatik
10 okt 2009 19:57
Weet iemand of het 1.7 model nog ergens te verkrijgen is of is dat model volledig uitverkocht ?
-
timper
- Forum-lid
timper
10 okt 2009 20:49
De nieuwe lagers voor mijn trek madone (2008) zijn gemonteerd. Voorlopig is de speling verdwenen.
Dus wie ook last heeft van zijn bracketlagers (bij de madone), laat er voor kijken want Trek is op de hoogte en lost het in garantie op.