Fiets maar thuis laten dan.
Het grote veldrijden-topic
O ok, als je er voorbij bent, mag de fiets gewoon in het gezicht van de ander. En voortaan meten we alles aan 'Is er ooit al iets erger gebeurd?'. Indien 'ja', dan klasseren.fiedoo schreef: ↑05 jan 2025 10:50Op het ogenblik dat Backstedt naar rechts komt loopt ze volgens mij al aan de leiding dus heeft ze het recht om naar rechts uit te wijken. Er zijn al erger zaken gebeurt in het veldrijden.gede schreef: ↑04 jan 2025 20:03Ik vond het nét te ver over het randje. Ik had ermee kunnen leven als ze daardoor naar plek 3 werd verwezen.Patrick VB schreef: ↑04 jan 2025 18:47
Net het fragment gezien op Sporza. Actie van Backsted was op het randje, misschien zelfs over het randje.
Zonder dat hinderen en duwen wordt Alvarado mogelijk wel 2de.
https://sporza.be/nl/2025/01/04/video-a ... 998250466/
Nee, gewoon even objectief de feiten: Ze snijdt haar hinderlijk de pas af, totaal onnodig en wat mij betreft even erg als stevig van de lijn afwijken vanop de fiets. Ik denk zelfs dat als Alvarado de duw niet geeft, ze gedwongen was om op dat plaatje te lopen. Voor mij als jury naar plek 3.
-
Patrick VB
- Forum-lid
In een regionale veldloop in Grimbergen (B) werd de winnares van de eindsprint met 2 door de jury naar plek 2 verwezen.
Liep de tegenstandster de nadar in.
Faire beslissing.
Liep de tegenstandster de nadar in.
Faire beslissing.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Cross zoals cross hoort te zijn toch? 
Dames geven direct goed gas voorin.
Dames geven direct goed gas voorin.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Thierry le Brun
- Forum-lid