Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Kortingscodes

Imbatido
Forum-lid

Imbatido 26 jun 2025 18:00

Heeft er iemand nog een kortingscode van Futurumshop?

Geoff.S-86
Forum-lid

Geoff.S-86 27 jun 2025 21:45

Bij Amazon is een aanbieding die loopt op bepaalde types Supacaz stuurlint. Als je der 2 koopt 5% korting en dan 2de gratis. Staat aangeven als SAVINGS op deze link.

https://www.amazon.nl/s?k=Supacaz&crid= ... _sb_noss_2

Loopt tot 30 september en maar 1x geldig per persoon zover ik weet.

Edit: Net nog een keertje gekeken en schijnbaar niet eenmalig. Durf het niet zeker te zeggen! Ben niet naar betalen gegaan.

Alleen let op: er staat bij dat de 2de gratis, verrekend wordt bij betalen. Dat gebeurt dus helaas niet!! Of ze moeten het nu aangepast hebben ondertussen, want bij mij gebeurde het niet behalve die 5% korting. Dus maak een screenshot van de aanbieding en neem contact op met hun klantenservice als het niet automatisch gebeurt ( je kan annuleren en bestelling pauzeren of het betalen meteen )!!

Ik deed pauzeren, eerst contact opgenomen. Werd verteld om gewoon betalen en na levering weer contact opnemen om van de goedkoopste het geld terug gestort te krijgen.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 28 jun 2025 10:33

Geoff.S-86 schreef: 27 jun 2025 21:45 Bij Amazon is een aanbieding die loopt op bepaalde types Supacaz stuurlint. Als je der 2 koopt 5% korting en dan 2de gratis. Staat aangeven als SAVINGS op deze link.

Edit: Net nog een keertje gekeken en schijnbaar niet eenmalig. Durf het niet zeker te zeggen! Ben niet naar betalen gegaan.

Alleen let op: er staat bij dat de 2de gratis, verrekend wordt bij betalen. Dat gebeurt dus helaas niet!! Of ze moeten het nu aangepast hebben ondertussen, want bij mij gebeurde het niet behalve die 5% korting. Dus maak een screenshot van de aanbieding en neem contact op met hun klantenservice als het niet automatisch gebeurt ( je kan annuleren en bestelling pauzeren of het betalen meteen )!!

Ik deed pauzeren, eerst contact opgenomen. Werd verteld om gewoon betalen en na levering weer contact opnemen om van de goedkoopste het geld terug gestort te krijgen.
Volgens mij geldt dit alleen bij 'voordeelitems', zie: https://www.amazon.nl/promotion/psp/A13 ... P0UJ84ZOJ5
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 28 jun 2025 10:49

En volgens mij krijg je een derde item gratis, althans zo lees ik het.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Geoff.S-86
Forum-lid

Geoff.S-86 28 jun 2025 11:21

Orlok schreef: 28 jun 2025 10:33
Geoff.S-86 schreef: 27 jun 2025 21:45 Bij Amazon is een aanbieding die loopt op bepaalde types Supacaz stuurlint. Als je der 2 koopt 5% korting en dan 2de gratis. Staat aangeven als SAVINGS op deze link.

Volgens mij geldt dit alleen bij 'voordeelitems', zie: https://www.amazon.nl/promotion/psp/A13 ... P0UJ84ZOJ5
Dat klopt! Vandaar dat ik ook zei bepaalde stuurlinten van Supacaz. Ze vallen der niet allemaal onder, schijnbaar alleen die door hun zelf word verzonden. Althans zo ziet het der iedergeval wel uit als ik kijk. Scheelt alsnog wat geld, als de juiste der tussen zit kwa persoonlijke voorkeur.

Geoff.S-86
Forum-lid

Geoff.S-86 28 jun 2025 11:30

JPAR schreef: 28 jun 2025 10:49 En volgens mij krijg je een derde item gratis, althans zo lees ik het.
Daar had de klantenservice van Amazon niks over gezegd dat ik 3 items moest bestellen. Wel dat eerder deze week iemand contact opnam met exact hetzelfde probleem. En ze hebben toegezegd het verschil terug te storten naar me. Ik lees het persoonlijk als 2 halen, 1 betalen. Staat voor de rest ook geen verplichte, vanaf aantal bij.

Heb net de bestel procedure doorlopen en zelfs met 3 items wordt de 1 gratis ook niet verwerkt. Daarintegen de 5% korting wel gewoon de een of andere rare reden.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 28 jun 2025 13:01

We horen graag of ze het honoreren.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Geoff.S-86
Forum-lid

Geoff.S-86 28 jun 2025 13:31

Ik zal jullie op de hoogte houden! Krijg er onverwachts 1 bezorgd vandaag en de andere maandag. Plaats dan maandag avond of dinsdag ochtend een update der over.

Geoff.S-86
Forum-lid

Geoff.S-86 30 jun 2025 20:30

Update Supacaz stuurlint:

Vandaag eindelijk alle 2 ontvangen.
Contact opgenomen met de klantenservice, notitie was aanwezig en krijg voor de goedkoopste van de 2 me geld terug binnen 3/5 werkdagen. Kon kiezen via IDEAL of Amazon tegoed.

Als iemand een bestelling plaatst met deze aanbieding, vergeet niet een screenshot te maken van de promo. Mocht der nog maar 1 beschikbaar zijn van die uitvoering, beide of meerdere. Loop dan sowieso het bestel proces door, annuleer de betaling en kies voor bestelling opslaan!! Zo word de stuurlint(en) waar nog maar 1 van is gereserveerd. Neem daarna dan contact op met de klantenservice via de chat, althans dat was mijn keuze. In het algemeen vanwege het probleem met verwerking van de korting, beter om het op deze manier te doen voordat je betaalt.

Succes iedereen!

serbak
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar serbak 25 jul 2025 10:43

Iemand toevallig nog een kortingscode voor Futurumshop over?

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 25 jul 2025 22:43

serbak schreef: 25 jul 2025 10:43 Iemand toevallig nog een kortingscode voor Futurumshop over?
Ja.
Pb gestuurd

serbak
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar serbak 26 jul 2025 07:11

Enorm bedankt! Nog een weekje werken en dan lekker naar Italië, en nu ga ik de draagbare Kärcher bestellen zodat ik nooit meer moet sukkelen en m’n fiets deftig kan poetsen. 😎

Plaats reactie