Vandaag gefietst in 2015
Vandaag een heerlijk rondje van ruim 100 km, wat een topdag. Na 35 km gestopt bij Langevelder slag en me daar lekker geïnstalleerd in een comfortabele stoel voor koffie met taart. Tot ik me na 10 minuten bedacht dat ik vanmorgen een redelijk rijpe banaan achterin mijn splinternieuwe Isadore shirt had gestoken. Gadverdamme, wat een smerige plakboel, telefoon, mapje met pasjes, alles was 1 ranzige bende. Na wat grondig spoel en poetswerk was ik weer een beetje toonbaar...
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Shit happens! Hopelijk heeft het de rest van je fietstocht niet verpest
.
60 x Ventoux
De Faucille is leuk, maar de combe Blanche en vooral La Barilette iets ten oosten van de Faucille zijn leuker/mooier.SevenofNine schreef:Verder nog van plan om in de hoge Jura de Col de la Faucille te gaan doen, met mooi uitzicht op de Mont Blanc. Wordt vervolgd...
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Topweer! Mijn enige vrije dag in bijna 2 weken mijzelf zo'n 3 uur gegeven om te fietsen. Uiteindelijk na zo'n 2,5 uur wen bijna 79km terug thuis.
Ik was van plan rond de Rottemeren wat rondjes en zijpaden te nemen, echter was er een evenement rond de roeibaan, eerste rondje dus maar afgemaakt. Koers gezet richting de Vliet en via Leiden en de N11 maar weer terug naar Zoetermeer getrapt. Prima! Morgen maar weer woon-werk fietsen..
https://www.strava.com/activities/358558678
Ik was van plan rond de Rottemeren wat rondjes en zijpaden te nemen, echter was er een evenement rond de roeibaan, eerste rondje dus maar afgemaakt. Koers gezet richting de Vliet en via Leiden en de N11 maar weer terug naar Zoetermeer getrapt. Prima! Morgen maar weer woon-werk fietsen..
https://www.strava.com/activities/358558678
#HoeMoeilijkKanHetZijn
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag een kort rondje gedaan van 55 km. Van Blerick richting Maasbree, Sevenum, Horst, Meterik en terug via Horst-America. Het weer was ideaal. Verheug me al op maandag dan word het nog warmer vind ik nog beter mij kan het niet warm genoeg zijn.
Ghost Nivolet 6LC
Rondje Tecklenburg-Bad Iburg gedaan vandaag. Beetje aan de frisse kant, want te laat op de fiets gestapt (23,4-19.1 graden). En door de vele klimmen door de bossen ook wat minder zon.
Bij Tecklenburg ook maar weer eens van het zwembad naar voetbalveld geklommen, niet te hard, moest nog 95km vanaf daar.
Vlakbij Bad Iburg de route maar eens andersom gereden, eerst naar Georgmarienshutte, toen weer richting Bad Iburg, bovenop links en uiteindelijk de lange klim door het bos naar beneden gereden. In Bad Iburg naar de Doreberg geklommen.

Mooi uitzicht over Bad Iburg
En nog een kiekje van de fiets

Toen de K31 vanaf de makkelijke kant opgereden en binnendoor weer terug naar Tecklenburg. 110km en 2000hm
2 racers bij elkaar, op de parkeerplaats van het Teutoburger Wald hotel in Brochterbeck

Bij Tecklenburg ook maar weer eens van het zwembad naar voetbalveld geklommen, niet te hard, moest nog 95km vanaf daar.
Vlakbij Bad Iburg de route maar eens andersom gereden, eerst naar Georgmarienshutte, toen weer richting Bad Iburg, bovenop links en uiteindelijk de lange klim door het bos naar beneden gereden. In Bad Iburg naar de Doreberg geklommen.

Mooi uitzicht over Bad Iburg
En nog een kiekje van de fiets

Toen de K31 vanaf de makkelijke kant opgereden en binnendoor weer terug naar Tecklenburg. 110km en 2000hm
2 racers bij elkaar, op de parkeerplaats van het Teutoburger Wald hotel in Brochterbeck

Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
Daniel1989
- Forum-lid
https://www.strava.com/activities/358712882
Gistermorgen vroeg aangekomen in stumm, oostenrijk
S'middags meteen even op de fiets gestapt en de stummerberg opgereden
Om even te kijken hoe het voelde. ( 30/28 )
De bergen hier zijn stijl en de. Klimmen lang en heftig
Tot je boven de 1000 hm zit dan gaat het wel weer. daaronder is het gem 12 procent.
Met soms een uitschieter van 20 %
Maar je moet daar eerst even overheen
Dinsdag staat er een mountainbike toch gepland met 3500 hm
Met 4 andere 2 oostrenrijkers en 2 vakantie gangers
Gistermorgen vroeg aangekomen in stumm, oostenrijk
S'middags meteen even op de fiets gestapt en de stummerberg opgereden
Om even te kijken hoe het voelde. ( 30/28 )
De bergen hier zijn stijl en de. Klimmen lang en heftig
Tot je boven de 1000 hm zit dan gaat het wel weer. daaronder is het gem 12 procent.
Met soms een uitschieter van 20 %
Maar je moet daar eerst even overheen
Dinsdag staat er een mountainbike toch gepland met 3500 hm
Met 4 andere 2 oostrenrijkers en 2 vakantie gangers
Mooi ritje Bigfloor. Volgende week ook maar weer eens die kant op!
Zelf had ik gisteravond een huwelijksfeest op het strand bij Wassenaar. Wat een geluk met het weer!

Ondanks de brakheid leek het me leuk om vanuit mijn hotel naar mijn schoonouders in Zeist te fietsen. Zo gezegd, zo gedaan. Prachtige route gefietst langs onder meer Stompwijk en Reeuwijk. Goed voor 81 km.
Zelf had ik gisteravond een huwelijksfeest op het strand bij Wassenaar. Wat een geluk met het weer!

Ondanks de brakheid leek het me leuk om vanuit mijn hotel naar mijn schoonouders in Zeist te fietsen. Zo gezegd, zo gedaan. Prachtige route gefietst langs onder meer Stompwijk en Reeuwijk. Goed voor 81 km.
Vrijdag in m'n uppie naar het verre noorden (Texel), zaterdag met z'n tweeën richting het zwoele zuiden (Aerdenhout) en vanmorgen met 3 man gebikkeld in het wilde westen (NH-duinen). Opgeteld 225km op de teller. Komende dagen maar weer even in de parkeerstand...

Laatst gewijzigd door buzz op 06 aug 2015 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Vandaag de 180 km Hel van de Heuvelrug 3Bergen gereden, niet echt een leuke tocht, terugweg was veel van hetzelfde als de heenweg....jammer!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!