Wielerseizoen 2023
Ik begrijp waarom ze het doen maar snappen doe ik het niet. Zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Maar schijnbaar lopen er genoeg mensen rond die menen dat ze ergens 'recht' op hebben als andere mensen schaars gekleed zijn of alleen of ....... (vul maar in)daniel1975 schreef: ↑18 apr 2023 16:17Ja, en die snap ik ook.
Je creeert dan een veel veiligere situatie.
Ride bikes, not tanks!
Maar speelt dat ook niet in de kaart van Pogacar dan? Ik denk dat die dat nog liever zou hebben dan met een hoop frisse jongens te moeten strijden in de laatste 15km om goed te positioneren voor dat laatste eindschot.Gastheerg schreef: ↑18 apr 2023 14:49 Ik vraag mij ook af als die koers eens echt hard wordt gemaakt wat voor effect dat gaat hebben. Veel ploegen hebben in het standaard scenario helemaal niks te zoeken in die koers. Maak het hard, Desnoods hang je allemaal na 150 km in de touwen maar zo gelaten meefietsen snap ik niks van. Blijf dan weg.
Misschien kunnen Trek en DSM wel iets forceren door het blok erop te gooien op de muur?
Het werkt alleen ook twee kanten op......het is ook veiliger voor die (mannelijke) masseurs om niet 1 op 1 bezig te zijn. Een ongelukkig misverstand is zo ontstaan, en ik heb het persoonlijk al een keer meegemaakt dat een vrouw uit het niets dreigde met een hele vage seksisme beschuldiging om op een heel ander punt haar zin te krijgen.leon1 schreef: ↑19 apr 2023 07:58Ik begrijp waarom ze het doen maar snappen doe ik het niet. Zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Maar schijnbaar lopen er genoeg mensen rond die menen dat ze ergens 'recht' op hebben als andere mensen schaars gekleed zijn of alleen of ....... (vul maar in)daniel1975 schreef: ↑18 apr 2023 16:17Ja, en die snap ik ook.
Je creeert dan een veel veiligere situatie.![]()
WP was helaas weer slaapverwekkend als vanouds. Iedereen liet zich weer gewillig naar de slachtbank leiden.Gastheerg schreef: ↑18 apr 2023 14:49Ik kan hele dagen koers kijken maar voor de Waalse Pijl maak ik graag een uitzondering. Ik snap echt niet dat keer op keer op keer ze zich zo naar de slagbank laten leiden.
Ik vraag mij ook af als die koers eens echt hard wordt gemaakt wat voor effect dat gaat hebben. Veel ploegen hebben in het standaard scenario helemaal niks te zoeken in die koers. Maak het hard, Desnoods hang je allemaal na 150 km in de touwen maar zo gelaten meefietsen snap ik niks van. Blijf dan weg.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wissel de 2 namen om en wat had Marijn dan gevonden van Cancellara?mao schreef: ↑18 apr 2023 19:23 Over “geile” praat gesproken,
https://www.hpdetijd.nl/2012-07-11/liev ... fluisterd/
Dat het een geil vies mannetje was/is?
Gelukkig is mijn echtgenote wel een gewone vrouw, die het leuk vindt dat de bouwvakkers fluiten vanop hun stelling, en geen aandachtshoer.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 19 apr 2023 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het stuk is geschreven door Marijn in 2012 , toen had ze duidelijk geen probleem met "vieze" praat.....Lcsmet schreef: ↑19 apr 2023 16:42Wissel de 2 namen om en wat had Marijn dan gevonden van Cancellara?mao schreef: ↑18 apr 2023 19:23 Over “geile” praat gesproken,
https://www.hpdetijd.nl/2012-07-11/liev ... fluisterd/
Gelukkig is mijn echtgenote wel een gewone vrouw, die het leuk vindt dat de bouwvakkers fluiten vanop hun stelling, en geen ordinaire aandachtshoer.