Quoten: Origineel geplaatst door Andre op 29 Juli 2005
Casran. Bidonhouders zitten erop..carbon elites. Wielen; gewoon een keuze omdat ik er goede ervaringen mee heb en ik niet met tubes wil rijden (alleen dan heb ik ECHTE gewichtswinst). Stuur is een deda type nogwattes (weet ik veel, hoort bij die pen, ook geheel carbon).
Lekker weightweenies-ding he
Stuur is waarschijnlijk de onderste Spectrum hier, denk ik. Ziet er wat anders uit, met je stuurlint.
Je moet je echt niet laten afschrikken door tubes hoor. 'k Begrijp niet waarom zo velen daarvoor terugdeinzen. Neem bij voorbeeld de stevige Continental 22 tube, geven veel grip, niet al te zwaar, niet duur, en rijd je de eerste 4000 à 5000km echt niet lek mee! Daar ga ik rustig mee trainen.
foto van je fiets
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door delsol op 01 Augustus 2005
dit is mijn fiets in opbouw
Dit belooft veel goeds! welke wielen ben je van plan te gaan gebruiken?
dit is mijn fiets in opbouw
Dit belooft veel goeds! welke wielen ben je van plan te gaan gebruiken?
@ CASRAN: post ff een nieuwe foto als je je Zero Gravity Cranks hebt ontvangen!! Gefeliciteerd!!
dit lijstje heb ik opgemaakt
wielen weet ik nog niet , dacht tune naven met?? velgen.
wil hem rond de 7,5 kg hebben.
stuur en pen kunnen nog veranderen ricthey is vrij licht en niet duurder als ITM.
suggesties voor de wielen (liefst met lage velg)
Frame Bianchi SL 3 maat 49 1362 gr
Vork Bianchi XL Full Carbon 349 gr
Centaur Cranks 52/39 660 gr
Centaur Bottombracket 413 gr
Centaur VD met klem 122 gr
Centaur AD shortcage 228 gr
Centaur sprocket 12-25 t 262 gr
Centaur Remhoeven V+A 372 gr
Centaur ERgopower L+R 208 gr
Balhoofdstel FSA 62 gr
Ketting Record in doos 332 gr
Stuur ITM Millenium 40 cm 237 gr
Stuurpen ITM Millenium 100mm 135 gr
Zadelpen Syncros Titanium 164 gr.
Zadel Sella Italia SLR 135 gr
Pedalen Time RSX 265 gr
Banden Conti 3000 2x 410 gr
Binnenband Conti Racing Lite 2x 140 gr
Wielen ???? ??? gr
Overige kabels enz. ??? gr
Totaal 5,856 kg
wielen weet ik nog niet , dacht tune naven met?? velgen.
wil hem rond de 7,5 kg hebben.
stuur en pen kunnen nog veranderen ricthey is vrij licht en niet duurder als ITM.
suggesties voor de wielen (liefst met lage velg)
Frame Bianchi SL 3 maat 49 1362 gr
Vork Bianchi XL Full Carbon 349 gr
Centaur Cranks 52/39 660 gr
Centaur Bottombracket 413 gr
Centaur VD met klem 122 gr
Centaur AD shortcage 228 gr
Centaur sprocket 12-25 t 262 gr
Centaur Remhoeven V+A 372 gr
Centaur ERgopower L+R 208 gr
Balhoofdstel FSA 62 gr
Ketting Record in doos 332 gr
Stuur ITM Millenium 40 cm 237 gr
Stuurpen ITM Millenium 100mm 135 gr
Zadelpen Syncros Titanium 164 gr.
Zadel Sella Italia SLR 135 gr
Pedalen Time RSX 265 gr
Banden Conti 3000 2x 410 gr
Binnenband Conti Racing Lite 2x 140 gr
Wielen ???? ??? gr
Overige kabels enz. ??? gr
Totaal 5,856 kg
Quote: Origineel geplaatst door mensma op 01 Augustus 2005
@ CASRAN: post ff een nieuwe foto als je je Zero Gravity Cranks hebt ontvangen!! Gefeliciteerd!!
Beloofd!
Vond het raar. Ik kreeg geen berichtje terug van die kerel. En vanavond was ik bij een vriend om te kijken naar de opbouw van zijn nieuwe Giant tijdritfiets, wat een beest... en zegt die "zo, jij krijgt dus die Zero Gravity's toegestuurd; je staat op de lijst!". Ik wist van niks en ben dus gaan kijken. Zal nog wel eventjes duren; ze moeten m'n cranklengte en zo nog hebben... ben benieuwd.
Beloofd!
Vond het raar. Ik kreeg geen berichtje terug van die kerel. En vanavond was ik bij een vriend om te kijken naar de opbouw van zijn nieuwe Giant tijdritfiets, wat een beest... en zegt die "zo, jij krijgt dus die Zero Gravity's toegestuurd; je staat op de lijst!". Ik wist van niks en ben dus gaan kijken. Zal nog wel eventjes duren; ze moeten m'n cranklengte en zo nog hebben... ben benieuwd.
@ delsol: ziet er leuk uit.
Toch even die "ketting Record in doos" uit de doos halen: trapt handiger en is lichter!
Wielen? Als je echt iets wil opbouwen met Tune naven, kan je er Zipp of Corima velgen rond hangen (nogal duur), of Ambrosio Crono, Nemisis of Mavic Reflex velgen (tube) of Mavic Open Pro of Ambrosio Excellight velgen (bandjes).
Toch even die "ketting Record in doos" uit de doos halen: trapt handiger en is lichter!
Wielen? Als je echt iets wil opbouwen met Tune naven, kan je er Zipp of Corima velgen rond hangen (nogal duur), of Ambrosio Crono, Nemisis of Mavic Reflex velgen (tube) of Mavic Open Pro of Ambrosio Excellight velgen (bandjes).