Vandaag (weer) niet gefietst in 2017
Lijkt me een zeer verstandige beslissing. Kan me voorstellen dat het je zwaar valt, maar op het moment dat iemand een gevaar gaat worden voor z'n omgeving, kun je beter ingrijpen. Iemand thuis verzorgen "omdat iemand het nu eenmaal zo wil" is ook niet altijd even verstandig. Uiteindelijk zijn andere motieven belangrijker. Jij hebt ook een leven!
- daniel1975
- Forum-lid HC
En dan heb je eindelijk mooie temperaturen, lig je plat met serieuze griep
Dus zowel gister als vandaag niet gefietst. Waardeloos.
Dus zowel gister als vandaag niet gefietst. Waardeloos.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Even deze week niet gefietst,ik denk dat ik er vorige week tegen beter weten in even te veel ben in gedoken maar de afgelopen week zei mijn lijf ho.
Heb ontzettend pijn in mijn lies gehad met uitstraling in mijn linker kuit,nu na wat dagen rust gaat dat weer goed, maar ik merk aan mijn inmiddels 68 jarig lijf dat ook die even minder is.
En het weer werkte natuurlijk ook niet mee,maar daar hebben we Zwift voor.
Volgende week weer rustig beginnen met wat kortere ritjes en dan komt alles weer goed,en volgend weekend met een vriend op de motor naar Valkenburg om de mergelandroute te rijden,dat is ook jaren geleden,heb er zin in.
Heb ontzettend pijn in mijn lies gehad met uitstraling in mijn linker kuit,nu na wat dagen rust gaat dat weer goed, maar ik merk aan mijn inmiddels 68 jarig lijf dat ook die even minder is.
En het weer werkte natuurlijk ook niet mee,maar daar hebben we Zwift voor.
Volgende week weer rustig beginnen met wat kortere ritjes en dan komt alles weer goed,en volgend weekend met een vriend op de motor naar Valkenburg om de mergelandroute te rijden,dat is ook jaren geleden,heb er zin in.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
El Pistolero
- Forum-lid
Hier vandaag vanaf 14:00 uur droog. Laatste rit was afgelopen zondag, moet vandaag even fietsen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik hoop dat ik morgen weer een rondje met de racefiets kan maken. Deze week had ik het ontzettend druk met vanalles en nog wat.
Ghost Nivolet 6LC
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Kom net bij de huisarts vandaan omdat ik pijn hou in mijn lies.
Hij zegt een overbelaste spier,een veel voorkomende sport blessure,ontstaat vaak wanneer het lichaam wat minder is
Even niet belasten en ik ben verwezen naar een sport fysiotherapeut waar ik vrijdag gelukkig terecht kan.
Dus even niet fietsen,terwijl het weer zo mooi is en ik het zo nodig hebt,nou ja het is niet anders,maar best balen.
Hij zegt een overbelaste spier,een veel voorkomende sport blessure,ontstaat vaak wanneer het lichaam wat minder is
Even niet belasten en ik ben verwezen naar een sport fysiotherapeut waar ik vrijdag gelukkig terecht kan.
Dus even niet fietsen,terwijl het weer zo mooi is en ik het zo nodig hebt,nou ja het is niet anders,maar best balen.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ach als het straks goed is kun je weer zoveel fietsen als je wilt!
Maak joe woar
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Fietsen?altijd schreef: ↑14 jun 2017 11:21 Ach als het straks goed is kun je weer zoveel fietsen als je wilt!
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Mag je anders wel wandelen?
-
Heppiebianchi
- Forum-lid