Pagina 11 van 148

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 17 dec 2015 22:56
door NoChain
Ik heb vanavond twee uur gereden, ik vind Watopia echt wel een lastig parcours om in groep te rijden. Geef mij maar Richmond.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 10:52
door Soap
NoChain schreef:Ik heb vanavond twee uur gereden, ik vind Watopia echt wel een lastig parcours om in groep te rijden. Geef mij maar Richmond.
Grappig, de meeste van de Zwifters ervaart dat namelijk volgens mij andersom ;-)

Ik vind het wel tijd worden voor wat nieuwe parkoersen, Richmond en Watopia ken ik nu wel een beetje......

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 11:27
door wielracer
Watopia reverse vind ik nog steeds het leukste, de KOM is wat langer.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 15:11
door Melda
Vorige week ook eens een ritje Watopia gedaan.

Viel me op zich wel mee, al vond ik wel dat Zwift niet zo goed presteerde als de Bkool software (qua verwerkingssnelheid van gegevens die trainer en andere zendaparatuur verzenden).
Versnellingen (bijvoorbeeld na een klim) duren wel even (10tal seconden) totdat ze ook daadwerkelijk worden geregistreerd.
Nog mensen die dit ervaren?
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar aangezien ik gewend ben dat software meteen reageert, vond ik het toch wat teleurstellend.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 17:56
door Soap
Melda schreef:Vorige week ook eens een ritje Watopia gedaan.

Viel me op zich wel mee, al vond ik wel dat Zwift niet zo goed presteerde als de Bkool software (qua verwerkingssnelheid van gegevens die trainer en andere zendaparatuur verzenden).
Versnellingen (bijvoorbeeld na een klim) duren wel even (10tal seconden) totdat ze ook daadwerkelijk worden geregistreerd.
Nog mensen die dit ervaren?
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar aangezien ik gewend ben dat software meteen reageert, vond ik het toch wat teleurstellend.
Mijn Bushido is ook iets trager, maar dan in de 1-2 seconden vertraging.
Herken niet hetgeen jij schetst, al gekeken op de support site of dat een bekend issue is met BKool?

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 18:11
door midstar
Met mijn Elite Realtour B+ ook 1 a 2 sec vertraging

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 18 dec 2015 19:53
door NoChain
Soap schreef:
NoChain schreef:Ik heb vanavond twee uur gereden, ik vind Watopia echt wel een lastig parcours om in groep te rijden. Geef mij maar Richmond.
Grappig, de meeste van de Zwifters ervaart dat namelijk volgens mij andersom ;-)

Ik vind het wel tijd worden voor wat nieuwe parkoersen, Richmond en Watopia ken ik nu wel een beetje......
Richmond is 12.5km vlak of naar beneden en dan 3 klimmetjes, ook minder hoogtemeters. Hoe kan iemand dat dan zwaarder vinden :)?

Een (vrij) vlak parcours erbij zou ik wel leuk vinden, dat je lekker in groep kilometers kan malen.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 21 dec 2015 21:40
door termi748
Vanavond een zelf gemaakte workout gereden. Op zich werkt dat prima maar ik had het vermogen wat te laag ingesteld, kan dit ook tijdens de rit nog aangepast worden?

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 21 dec 2015 22:37
door NoChain
Als je pauzeert kan je in je profiel je FTP aanpassen, aan je blokken zelf kan je onderweg niet meer beginnen sleutelen.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 27 dec 2015 18:56
door termi748
Iemand ervaring met aanpassen van "trainer intensity" ? Staat standaard op 50% wat past die nu precies aan?

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 27 dec 2015 22:03
door Soap
termi748 schreef:Iemand ervaring met aanpassen van "trainer intensity" ? Staat standaard op 50% wat past die nu precies aan?
Naar links betekent uitgevlakt (minder last van de + en - %) en naar rechts meest realistische ervaring met buiten fietsen.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 28 dec 2015 06:46
door termi748
Dus de reactie van de trainer wordt heftiger? Geen verschil in vermogen?
Bedankt voor je respons!