Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Orange Cycling Team

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 10 sep 2014 09:03

Presenteren ze het materiaal van zo een nieuwe ploeg, blijkt dat later dat ze dat doen op 200 meter van mijn werk. Dat hadden ze me wel van te voren kunnen zeggen, was ik even gaan kijken.
Afbeelding

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 12 sep 2014 12:20

aanvulling:

Aan het einde van de dealerpresentatie van Robert Vrancken van Tehava kwam de aap uit de mouw. De nieuwe wielerploeg Roompot van Michael Boogerd, Michael Zijlaard en Erik Breukink gaat op fietsen van Isaac rijden. Tehava is eigenaar van Isaac.

Het gerucht zong al langer rond. Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt. Naast Isaac dongen Sensa en Vivelo naar de gunsten van de nieuwe pro-continentale ploeg, die onder andere Johnny Hoogerland als renner aan zich heeft verbonden. Afgelopen vrijdag werd de deal met Tehava en Isaac rond gemaakt
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 12 sep 2014 12:20

aanvulling:

Aan het einde van de dealerpresentatie van Robert Vrancken van Tehava kwam de aap uit de mouw. De nieuwe wielerploeg Roompot van Michael Boogerd, Michael Zijlaard en Erik Breukink gaat op fietsen van Isaac rijden. Tehava is eigenaar van Isaac.

Het gerucht zong al langer rond. Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt. Naast Isaac dongen Sensa en Vivelo naar de gunsten van de nieuwe pro-continentale ploeg, die onder andere Johnny Hoogerland als renner aan zich heeft verbonden. Afgelopen vrijdag werd de deal met Tehava en Isaac rond gemaakt
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 sep 2014 09:43

Ook Marc de Maar is gecontracteerd. Het wordt nu toch langzaamaan al een aardig clubje.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 13 sep 2014 09:58

Ze hebben nu 14 renners gecontracteerd: Maurits Lammertink, Jesper Asselman, Johnny Hoogerland, Brian van Goethem, Michel Kreder, Raymond Kreder, Wesley Kreder, Sjoerd van Ginneken, Ivar Slik, André Looij, Berden de Vries en Reinier Honig.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 13 sep 2014 10:13

Samen met Marc de Maar en Huub Duyn kom ik dan inderdaad op 14.

Auto's zijn ook al bekend... ;-)
Afbeelding
Afbeelding

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 13 sep 2014 10:13

Supergrover schreef: Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt.
Henk Schipper van FFWD.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

arjenv
Forum-lid

arjenv 13 sep 2014 11:16

Ben benieuwd of ze Kai Reus ook nog gaan contracteren.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 30 okt 2014 20:37

Johan van der Velde danste als klimmer op tegen mythische bergen in Tour de France en Giro d'Italia. Hij vocht als ex-renner tegen een amfetamineverslaving en zat zelfs even achter de tralies.

En nu, 25 jaar na zijn afscheid als actief wielrenner, keert de Brabander eindelijk terug in het wielerpeloton. De 57-jarige Brabander wordt de buschauffeur bij het nieuwe Roompot-Orange Cycling. 'Een langgekoesterde wens', zegt hij zelf.

'Ik heb 25 jaar in de 'metaal' gewerkt. Hard werk. Zwoegen. Ik wilde graag wat anders', vertelde Van der Velde. 'Dat dit nu op mijn pad komt, is fantastisch. Ik heb m'n rijbewijzen. Chauffeur zijn zit in m'n bloed en de wielersport ook. Al die jonge gasten die bij Roompot de kans krijgen om prof te worden. Prachtig om daar deel van uit te maken.'

De bedoeling is dat Van der Velde straks meer wordt dan de man die alleen de bus bestuurt bij de ploeg van Boogerd, Van Poppel en Breukink. Een soort mascotte. 'Als een man als Johan straks na een kutkoers bij die jonge gasten een hand op de schouder legt en zegt 'morgen weer een dag', dan doet dat wel wat', verwacht initiatiefnemer Michael Zijlaard.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 03 dec 2014 15:07

En ze hebben ook o.a een Touringcar(Teambus) voor de komende 2 jaar.
http://www.dedalfsermarskramer.nl/algem ... e-cycling/
De 1ste reis staat ook al online standplaats Les Deux Alpes ism Roompot.
http://www.effeweg.nl/fietsreizen/fiets ... nse-alpen/
Ik heb al jaren een eigen Teambus :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

Avado
Forum-lid

Avado 03 dec 2014 16:20

:D :D :D
M.vr.gr. André

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 19 dec 2014 11:50

De teambus stond bij ons in de garage vanmorgen hij gaat zeker opvallen wanneer die af is.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

Plaats reactie