Orange Cycling Team
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Presenteren ze het materiaal van zo een nieuwe ploeg, blijkt dat later dat ze dat doen op 200 meter van mijn werk. Dat hadden ze me wel van te voren kunnen zeggen, was ik even gaan kijken.

- Supergrover
- Forum-lid HC
aanvulling:
Aan het einde van de dealerpresentatie van Robert Vrancken van Tehava kwam de aap uit de mouw. De nieuwe wielerploeg Roompot van Michael Boogerd, Michael Zijlaard en Erik Breukink gaat op fietsen van Isaac rijden. Tehava is eigenaar van Isaac.
Het gerucht zong al langer rond. Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt. Naast Isaac dongen Sensa en Vivelo naar de gunsten van de nieuwe pro-continentale ploeg, die onder andere Johnny Hoogerland als renner aan zich heeft verbonden. Afgelopen vrijdag werd de deal met Tehava en Isaac rond gemaakt
Aan het einde van de dealerpresentatie van Robert Vrancken van Tehava kwam de aap uit de mouw. De nieuwe wielerploeg Roompot van Michael Boogerd, Michael Zijlaard en Erik Breukink gaat op fietsen van Isaac rijden. Tehava is eigenaar van Isaac.
Het gerucht zong al langer rond. Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt. Naast Isaac dongen Sensa en Vivelo naar de gunsten van de nieuwe pro-continentale ploeg, die onder andere Johnny Hoogerland als renner aan zich heeft verbonden. Afgelopen vrijdag werd de deal met Tehava en Isaac rond gemaakt
- Supergrover
- Forum-lid HC
aanvulling:
Ook Marc de Maar is gecontracteerd. Het wordt nu toch langzaamaan al een aardig clubje.
Ze hebben nu 14 renners gecontracteerd: Maurits Lammertink, Jesper Asselman, Johnny Hoogerland, Brian van Goethem, Michel Kreder, Raymond Kreder, Wesley Kreder, Sjoerd van Ginneken, Ivar Slik, André Looij, Berden de Vries en Reinier Honig.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Henk Schipper van FFWD.Supergrover schreef: Lange tijd was het een strijd tussen drie merken, zo bevestigde Henk Schipper, die namens de ploeg de materiaaltechnische zaken behartigt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Johan van der Velde danste als klimmer op tegen mythische bergen in Tour de France en Giro d'Italia. Hij vocht als ex-renner tegen een amfetamineverslaving en zat zelfs even achter de tralies.
En nu, 25 jaar na zijn afscheid als actief wielrenner, keert de Brabander eindelijk terug in het wielerpeloton. De 57-jarige Brabander wordt de buschauffeur bij het nieuwe Roompot-Orange Cycling. 'Een langgekoesterde wens', zegt hij zelf.
'Ik heb 25 jaar in de 'metaal' gewerkt. Hard werk. Zwoegen. Ik wilde graag wat anders', vertelde Van der Velde. 'Dat dit nu op mijn pad komt, is fantastisch. Ik heb m'n rijbewijzen. Chauffeur zijn zit in m'n bloed en de wielersport ook. Al die jonge gasten die bij Roompot de kans krijgen om prof te worden. Prachtig om daar deel van uit te maken.'
De bedoeling is dat Van der Velde straks meer wordt dan de man die alleen de bus bestuurt bij de ploeg van Boogerd, Van Poppel en Breukink. Een soort mascotte. 'Als een man als Johan straks na een kutkoers bij die jonge gasten een hand op de schouder legt en zegt 'morgen weer een dag', dan doet dat wel wat', verwacht initiatiefnemer Michael Zijlaard.
En nu, 25 jaar na zijn afscheid als actief wielrenner, keert de Brabander eindelijk terug in het wielerpeloton. De 57-jarige Brabander wordt de buschauffeur bij het nieuwe Roompot-Orange Cycling. 'Een langgekoesterde wens', zegt hij zelf.
'Ik heb 25 jaar in de 'metaal' gewerkt. Hard werk. Zwoegen. Ik wilde graag wat anders', vertelde Van der Velde. 'Dat dit nu op mijn pad komt, is fantastisch. Ik heb m'n rijbewijzen. Chauffeur zijn zit in m'n bloed en de wielersport ook. Al die jonge gasten die bij Roompot de kans krijgen om prof te worden. Prachtig om daar deel van uit te maken.'
De bedoeling is dat Van der Velde straks meer wordt dan de man die alleen de bus bestuurt bij de ploeg van Boogerd, Van Poppel en Breukink. Een soort mascotte. 'Als een man als Johan straks na een kutkoers bij die jonge gasten een hand op de schouder legt en zegt 'morgen weer een dag', dan doet dat wel wat', verwacht initiatiefnemer Michael Zijlaard.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
En ze hebben ook o.a een Touringcar(Teambus) voor de komende 2 jaar.
http://www.dedalfsermarskramer.nl/algem ... e-cycling/
De 1ste reis staat ook al online standplaats Les Deux Alpes ism Roompot.
http://www.effeweg.nl/fietsreizen/fiets ... nse-alpen/
Ik heb al jaren een eigen Teambus

http://www.dedalfsermarskramer.nl/algem ... e-cycling/
De 1ste reis staat ook al online standplaats Les Deux Alpes ism Roompot.
http://www.effeweg.nl/fietsreizen/fiets ... nse-alpen/
Ik heb al jaren een eigen Teambus

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.