Op verschillende sites had ik gelezen 'mid October' en 'somewhere in November'. Sterker nog, de enige met week 40 is futurumshop
Garmin Edge 800
Ah, dat zou vet zijn!
Op verschillende sites had ik gelezen 'mid October' en 'somewhere in November'. Sterker nog, de enige met week 40 is futurumshop
. Ik ging er eigenlijk dus al vanuit dat het nog 3-6 weken zou duren, ben erg benieuwd! 
[quote="grens"]Weet iemand of de Edge 800 op elke stuurpen is te bevestigen? Heb namelijk een behoorlijke brede en dikke pen van Specialized S-works die niet uit één gelijke vorm bestaat...[/quote]
Bekijk het plaatje op deze link en concludeer zelf op het gaat met de rubberen bandjes :
http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... article#10
Bekijk het plaatje op deze link en concludeer zelf op het gaat met de rubberen bandjes :
http://www.bikeradar.com/gallery/articl ... article#10
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
gerrit-1963
- Forum-lid
hier review van interbike door roadbike oa filmpje met interview van Garmin representative
[quote="Madhill"]heel sumier verhaaltje[/quote]
Precies. Ik wil graag horen hoe de navigatie gaat over een tocht van 100 km. (Processorsnelheid?)
Of hij vanzelf gaat uitvallen.
Of je inderdaad geen .crs met een andere applicatie moet converteren.
Hoe ver en hoe vaak de hoogtemeter er naast zit.
Of de snelheidsmeter regelmatig 0 aangeeft.
Wachten op echte gebruikersreviews want de tot nu toe gelezen reviews zijn prut.
Precies. Ik wil graag horen hoe de navigatie gaat over een tocht van 100 km. (Processorsnelheid?)
Of hij vanzelf gaat uitvallen.
Of je inderdaad geen .crs met een andere applicatie moet converteren.
Hoe ver en hoe vaak de hoogtemeter er naast zit.
Of de snelheidsmeter regelmatig 0 aangeeft.
Wachten op echte gebruikersreviews want de tot nu toe gelezen reviews zijn prut.
[quote="rene1"]Wachten op echte gebruikersreviews want de tot nu toe gelezen reviews zijn prut.[/quote]
Nou nou :p ..er zijn toch wel wat aardige reviews te vinden.
Ik heb ook nog wel wat vragen*, maar dat zie ik wel als hij op de deurmat ligt
* bijv of hij relief toont in 3D-view zoals in Basecamp
* bijv of hij relief toont in 3D-view zoals in Basecamp
-
tomkolkman
- Forum-lid
[quote="Foosho"][quote="rene1"]Wachten op echte gebruikersreviews want de tot nu toe gelezen reviews zijn prut.[/quote]
* bijv of hij relief toont in 3D-view zoals in Basecamp[/quote]
Volgens mij toont hij het relief niet in 3D-view, tenminste dit is wat ik uit alle filmpjes en reviews opmaak die ik heb gelezen. Het zal hetzelfde zijn als bij de 705. 3D was wel mooi geweest
P.S.
Ik heb hem nog niet besteld en ga hem ook niet pre-orderen, ik zie volgende week wel of de voorraad bij futurumshop op 'ja' staat. Anders heb ik al een goedkoper adresje gevonden.
* bijv of hij relief toont in 3D-view zoals in Basecamp[/quote]
Volgens mij toont hij het relief niet in 3D-view, tenminste dit is wat ik uit alle filmpjes en reviews opmaak die ik heb gelezen. Het zal hetzelfde zijn als bij de 705. 3D was wel mooi geweest
P.S.
Ik heb hem nog niet besteld en ga hem ook niet pre-orderen, ik zie volgende week wel of de voorraad bij futurumshop op 'ja' staat. Anders heb ik al een goedkoper adresje gevonden.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02