Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Monique van der Vorst

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 30 dec 2011 17:01

Pffft, het niveau van reacties over fietsende dames is bij een aantal nog ver beneden het niveau wat zij aan de meiden toedichten..... Ik kan mij daar werkelijk dood aan ergeren. Get a life of laat jezelf een keer zoekfietsen door een aantal van de dames.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 30 dec 2011 17:09

daniel1975 schreef: of laat jezelf een keer zoekfietsen door een aantal van de dames.

Ik zou niets liever willen, maar ik kom ze dus nooit tegen. 't Is dan ook geen waardeoordeel maar 'n constatering.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 dec 2011 17:48

daniel1975 schreef:Pffft, het niveau van reacties over fietsende dames is bij een aantal nog ver beneden het niveau wat zij aan de meiden toedichten..... Ik kan mij daar werkelijk dood aan ergeren. Get a life of laat jezelf een keer zoekfietsen door een aantal van de dames.
Ach, een toeris van in de 50 die wat roept op een forum. Waarom ziet hij ons nooit rijden? Hij rijdt waarschijnlijk een ronde hoep een taait weer af...
Ik train in Noord Holland en zie er juist veel vrouwen fietsen.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 30 dec 2011 18:10

Ik zie ook wel vrouwen rondfietsen in Noord-Holland. Maar niet bijzonder veel. Het zijn toch veelal mannen die ik zie rijden.

En over het niveau van de vrouwen:
Er zijn genoeg vrouwen die mij zoek rijden. Maar er zijn nog veel meer vrouwen die ik zoek rij. Maar dat vind ik niet echt een prestatie. Feit is dat mannen gewoon duidelijk in de meerderheid zijn EN ook fysiek sterker. Tel daarbij dat vrouwen wat minder competitiief zijn dan mannen. Dan lijkt het mij een heidens karwei om koersen op een laag niveau voor vrouwen te organiseren. Ik zie daar weinig markt in. De snelle vrouwen rijden liever met de mannen mee en de wat minder snelle vrouwen hoeven niet zo nodig te koersen.
Live fast; die young. mijn blog

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 30 dec 2011 18:16

Als we nou eens stoppen met vooroordelen over vrouwen en wielertoeristen, dan zijn we al een heel eind.

Ikzelf ben vooral benieuwd naar de resultaten van Monique. Ik zie het als een interessant sportexperiment. Voor Monique zelf is het een geweldige kans om een vervolg te geven aan haar leven als topsportster.
En ja, dat het Rabobank wel goed uitkomt, wegens publicitaire redenen, ja, dat hoort nu eenmaal bij sportsponsoring.

farelli
Forum-lid

farelli 30 dec 2011 18:28

Helemaal eens met Rob.
Zegt deze toerist van vet in de vijftig die vergeleken met vroeger steeds meer vrouwen op de racefiets ziet en ze rijden af en toe verrekkes hard.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 dec 2011 18:44

farelli schreef:Helemaal eens met Rob.
Zegt deze toerist van vet in de vijftig die vergeleken met vroeger steeds meer vrouwen op de racefiets ziet en ze rijden af en toe verrekkes hard.
Kijk met deze man wil ik wel fietsen, want ook fietsmeisjes vinden het leuk om een complimentje te krijgen.
En ja Rob, the voice of reason, bedankt

farelli
Forum-lid

farelli 30 dec 2011 18:51

Da's goed Rose. Maar wie doet dan de afwas?
:lol:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 30 dec 2011 18:55

superrose schreef:Ach, een toeris van in de 50 die wat roept op een forum. Waarom ziet hij ons nooit rijden? Hij rijdt waarschijnlijk een ronde hoep een taait weer af.....
En wat is daar mis mee?
Rose, als je op de man speelt op fora laat je je echt niet van je beste kant zien. Daar zijn fora nl. niet voor.

Overigens, ik hoop dit jaar 50 te worden en rijd inderdaad als de wind uit oost-zuidoost komt 't rondje Ronde Hoep met een bescheiden extensie naar de provincie Utrecht en weer terug naar 020. Niets om over naar huis te schrijven, gewoon leuk om te doen.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 30 dec 2011 19:21

skimons schreef:
superrose schreef: hoe krijg je meer dames in t wielrennen?
chocolade van de dopinglijst halen :)
Sorry, maar ik moest lachen :mrgreen:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 dec 2011 19:50

theodorocampagnolo schreef:
superrose schreef:Ach, een toerist van in de 50 die wat roept op een forum. Waarom ziet hij ons nooit rijden? Hij rijdt waarschijnlijk een ronde hoep een taait weer af.....
En wat is daar mis mee?
Rose, als je op de man speelt op fora laat je je echt niet van je beste kant zien. Daar zijn fora nl. niet voor.

Overigens, ik hoop dit jaar 50 te worden en rijd inderdaad als de wind uit oost-zuidoost komt 't rondje Ronde Hoep met een bescheiden extensie naar de provincie Utrecht en weer terug naar 020. Niets om over naar huis te schrijven, gewoon leuk om te doen.
Wat jij hier op het forum over vrouwen roept laat zien dat je een hork bent, een hork wordt ook behandeld als een hork. Dan moet je maar niet zulke belachelijke dingen schrijven.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 dec 2011 19:51

farelli schreef:Da's goed Rose. Maar wie doet dan de afwas?
:lol:
Plastic bordjes

Plaats reactie