Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

trekcruz
Forum-lid

trekcruz 22 feb 2005 18:57

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 Februari 2005

die stuurpen. vreselijk, meteen omdraaien dat ding.

het is maar waar je last van hebt,
Ik ben maar een simpele wielertoerist!
*** LATER!!! ***

trekcruz
Forum-lid

trekcruz 22 feb 2005 21:35

@big rosa: je hebt gelijk, iedereen moet commentaar kunnen leveren.
Ik bedoel alleen maar, dat ik als niet-wedstrijdrijder alleen kies voor meer comfort. Persoonlijk vind ik de stuur pen recht ook mooier!
Rijplezier ?!!? ik hoop dat het voorjaar onderhand gaat beginnen

*** LATER!!! ***

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 22 feb 2005 22:15

Zéér mooie fiets,en wat die stuurpen betreft, van mij was het ook zo en een half jaar later heb ik ze gedraaid en ik heb daar nooit last van gehad in de rug ofzo. Je moet doen waar je je het beste bij voelt!
Excuse me while I kiss the sky

derosa
Forum-lid

Gebruikersavatar derosa 22 feb 2005 23:18

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 22 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Trek Cruz op 22 Februari 2005@big rosa: je hebt gelijk, iedereen moet commentaar kunnen leveren.Ik bedoel alleen maar, dat ik als niet-wedstrijdrijder alleen kies voor meer comfort. Persoonlijk vind ik de stuur pen recht ook mooier!Rijplezier ?!!? ik hoop dat het voorjaar onderhand gaat beginnen  Ik sta ook te trappelen om te gaan rijden, heb alweer bijna 2 weken niet kunnen fietsen. En het weer voor de komende dagen ziet er ook niet naar uit  dat je lekker kan trappelen. Heb daarom maar en tacx aangeschaft.Want moet toch nog ff trainen om de Amstel te gaan rijden, niet dat ik geen basis conditie heb, fiets toch zo,n 7000 km per jaar. Maar het wordt weer eens tijd dat de benen wat kilometers gaan maken. 

Graag, hoe meer Rosa's op de weg, de beter het aanblik op straat wordt

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 23 feb 2005 15:53

zeg De Rosa mensen, als jullie over De Rosa willen praten, start dan een De Rosa topic op, maar doe dit niet in dit topic.
Dank bij voorbaat

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 23 feb 2005 19:40

jo trek cruz nice bike. p.s laat die stuurpen maar zo. als je veel kilometers doet kies je voor comfort. als je aleen op je fiets kruipt als het 25 graden is zoals die rosa fietsertjes tja dan kies je voor de looks. maar als je soms ritten van 5 uur en meer doet dan laat je de looks snel vallen.

RIDLEY the speed weapon

squadra
Forum-lid

squadra 23 feb 2005 20:12

Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 23 Februari 2005

zeg De Rosa mensen, als jullie over De Rosa willen praten, start dan een De Rosa topic op, maar doe dit niet in dit topic.
Dank bij voorbaat

Jaloers zeker!!!! De Rosa the bike with a hart!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

trekcruz
Forum-lid

trekcruz 23 feb 2005 20:21

Quoten: Origineel geplaatst door dutch flandrien op 23 Februari 2005

jo trek cruz nice bike. p.s laat die stuurpen maar zo. als je veel kilometers doet kies je voor comfort. als je aleen op je fiets kruipt als het 25 graden is zoals die rosa fietsertjes tja dan kies je voor de looks. maar als je soms ritten van 5 uur en meer doet dan laat je de looks snel vallen.

Ja weet je het , als je na 160 km bij de redoute aankomt, lekker belangrijk of je stuurpen een cm hoger staat.
*** LATER!!! ***

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 23 feb 2005 21:23

Quoten: Origineel geplaatst door squadra op 23 Februari 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 23 Februari 2005

Dank bij voorbaat

Jaloers zeker!!!! De Rosa the bike with a hart!

Totaal niet jaloers. Het is enkel een beetje vervelend.

Plaats reactie