het doping-debat !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
ilfalco2004
- Forum-lid
Er zijn genoeg EX-profs die toegeven dat ze met Epo beter koersten dan zonder dus neem ik aan dat het ook zo is. Ik kan dit en wil dit niet uit eigen ervaring staven.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Feit is en blijft gewoon, dat er teveel tegenstrijdigen verklaringen zijn afgelegd. hierdoor zal er nooit en ten nimmer een oplossing komen van dit vraagstuk, ik ben en blijf overtuigt dat er op grote schaal doping wordt gebruikt in het wielerpeloton. Er zijn teveel onverklaarbare dingen gebeurd, zoals ook het eerder genoemde festina-debacle.
Jammer dat bepaalde personen op dit forum, dit weigeren te accepteren en nog willen geloven in de goedheid van de mens. Maar, om met Freek de Jonghe te spreken: "maak je niet druk om dingen die je toch niet kan beinvloeden".
Er zal doping gebruikt blijven worden, want mensen willen nou eenmaal winnen, ten koste van heel, heel veel. Accepteer dat!
Jammer dat bepaalde personen op dit forum, dit weigeren te accepteren en nog willen geloven in de goedheid van de mens. Maar, om met Freek de Jonghe te spreken: "maak je niet druk om dingen die je toch niet kan beinvloeden".
Er zal doping gebruikt blijven worden, want mensen willen nou eenmaal winnen, ten koste van heel, heel veel. Accepteer dat!
Vandaag is morgen alweer gisteren
-
ilfalco2004
- Forum-lid
Wil wel aantekenen dat renner X anders reageert op doping dan renner Y wat wil zeggen dat renner x met epo sneller is dan renner y maar dat renner x zonder niet sneller is dan renner y zonder doping.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 23 November 2006
Wil wel aantekenen dat renner X anders reageert op doping dan renner Y wat wil zeggen dat renner x met epo sneller is dan renner y maar dat renner x zonder niet sneller is dan renner y zonder doping.
Stimmt
Stimmt
Vandaag is morgen alweer gisteren
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
fietzbeest
- Forum-lid
Beste Jan,
Hoezo moet berend nikkels zijn licentie inleveren? pseudowetenschapper?
mogen we in dit land onze mening niet meer geven? kennelijk als er iemand een afwijkende mening heeft, moet zijn kop eraf. huhh?
mogen we in dit land onze mening niet meer geven? kennelijk als er iemand een afwijkende mening heeft, moet zijn kop eraf. huhh?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
fietzbeest
- Forum-lid
Het punt is dat in geval van die Belgische veldrijders er tot en met 2002 nooit controles zijn geweest op EPO of Aranesp, dus je kunt ook niet meer bewijzen, als je al de behoefte hebt, dat er gebruikt is.
Maar, dat er bebruikt is tot die jaren is zeker, alleen nikkels had het kennelijk niet mogen melden, want geen bewijs, en dat zal er ook nooit kunnen komen. Wat hij volgens mij wilde zeggen was: er wordt massaal epo gebruikt in de atletiek, in het professionele wielrennen, en ook in het veld.
De doping reglementen moeten aangepast worden, epo onder voorwaarden vrijgeven, bloedpaspoorten weer invoeren, doping controles blijven doen.
En : ploegleiders moeten niet roepen om meer repressie en die idiote DNA data bank voorstellen afblazen, zeker Lefevere...
Maar, dat er bebruikt is tot die jaren is zeker, alleen nikkels had het kennelijk niet mogen melden, want geen bewijs, en dat zal er ook nooit kunnen komen. Wat hij volgens mij wilde zeggen was: er wordt massaal epo gebruikt in de atletiek, in het professionele wielrennen, en ook in het veld.
De doping reglementen moeten aangepast worden, epo onder voorwaarden vrijgeven, bloedpaspoorten weer invoeren, doping controles blijven doen.
En : ploegleiders moeten niet roepen om meer repressie en die idiote DNA data bank voorstellen afblazen, zeker Lefevere...
Quoten: Origineel geplaatst door fietzbeest op 26 November 2006
Beste Jan,
Zo maar een mening? Allereerst: we hebben het over mensen, niet over dingen. Het experimenteren met dingen is wat anders dan experimenteren met mensen, me dunkt.
Wat zei ik ook alweer over Nikkels.... O, ja
Artsen die hun kunde, hun functie misbruiken voor duivelse praktijken, zijn m.i. mensonwaardig, dat riekt m.i. naar.......
zal ik dit nog aanvullen?
By the way, wel eens van "the death and the maiden" gehoord?
Beste Jan,
Zo maar een mening? Allereerst: we hebben het over mensen, niet over dingen. Het experimenteren met dingen is wat anders dan experimenteren met mensen, me dunkt.
Wat zei ik ook alweer over Nikkels.... O, ja
Artsen die hun kunde, hun functie misbruiken voor duivelse praktijken, zijn m.i. mensonwaardig, dat riekt m.i. naar.......
zal ik dit nog aanvullen?
By the way, wel eens van "the death and the maiden" gehoord?