Waar ik ook hard kon om lachen: Michel Wuyts die het over grinta heeft bij Bettini, maar voor hetzelfde geld is het natuurlijk doping. Whatever, zelfs al had Bettini een fantastische ploeg, hij heeft het toch weer grotendeels alleen gedaan! Wel een keer of 3 gaf hij er een snok aan (en Wuyts maar zeggen dat dit in een post-dopingtijdperk niet kan, 3 cartouchen verschieten, maar blijkbaar is er toch nog één die dat kan
swat, ik was die heisa ook meer dan beu en heb een fantastisch mooi wk gezien! Was echter een beetje flauw op het podium, de reacties van het publiek, blijf dan weg als je het de winnaar niet gunt!
Over de belgen: Er zijn er die zeggen dat ze hun werk gedaan hebben, dat ze goed meereden en in iedere ontsnapping meewaren... dikke zever! op zo een zwaar parcours moeten de Belgen zoals bvb de Australiers gewoon geen meter kop doen (ook vooraan niet), laat die Italianen, Spanjaarden, Duitsers en Russen maar rijden! Toen Bettini bvb op het vlakke op een diefje ging, ging Gilbert erachteraan. Foutfout! De Belgen moeten niet meerijden, ze moeten volgen (in mijn optiek telt het resultaat meer dan het koersverloop, althans voor de belgische ploeg op een zwaar parcours)
©®