Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2007

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 01 okt 2007 12:54

geef die hollanders een blauwe broek idd! en die russen een witte... Toch heimelijk gehoopt dat Kolobnev Bettini kon afhouden. Schumacher kon niet beter, mooi gereden.
Waar ik ook hard kon om lachen: Michel Wuyts die het over grinta heeft bij Bettini, maar voor hetzelfde geld is het natuurlijk doping. Whatever, zelfs al had Bettini een fantastische ploeg, hij heeft het toch weer grotendeels alleen gedaan! Wel een keer of 3 gaf hij er een snok aan (en Wuyts maar zeggen dat dit in een post-dopingtijdperk niet kan, 3 cartouchen verschieten, maar blijkbaar is er toch nog één die dat kan :-)
swat, ik was die heisa ook meer dan beu en heb een fantastisch mooi wk gezien! Was echter een beetje flauw op het podium, de reacties van het publiek, blijf dan weg als je het de winnaar niet gunt!
Over de belgen: Er zijn er die zeggen dat ze hun werk gedaan hebben, dat ze goed meereden en in iedere ontsnapping meewaren... dikke zever! op zo een zwaar parcours moeten de Belgen zoals bvb de Australiers gewoon geen meter kop doen (ook vooraan niet), laat die Italianen, Spanjaarden, Duitsers en Russen maar rijden! Toen Bettini bvb op het vlakke op een diefje ging, ging Gilbert erachteraan. Foutfout! De Belgen moeten niet meerijden, ze moeten volgen (in mijn optiek telt het resultaat meer dan het koersverloop, althans voor de belgische ploeg op een zwaar parcours)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

alfaboy_69
Forum-lid

alfaboy_69 01 okt 2007 14:56

GastheerG schreef:In het gratis krantje De Pers staat een aardig artikeltje over de Iraanse deelname! Gewoon leuk om die andere kant van het WK even te lezen.

Daar is zelfs een Iraniër die het WK heeft uitgereden, weliswaar op 21 minuten maar desondanks moet die toch nog een aardig gemiddelde hebben gehaald over die 267 km...

composite
Forum-lid

composite 01 okt 2007 15:41

Goh wat was ik blij dat Bettini gewonnen heeft zeg!!
Na al dat gedonder van de organisatie om hem en anderen uit de wedstrijd te wippen is dit een mooie, sportieve wraak..
Dat schijnheilige gedoe van dat wijf van een burgemeester om politiek mooie sier te maken...totaal van de zotte!!
En dan dit: Eddy Merkcx niet toelaten als prominent omdat de man een dopingverleden heeft, maar ondertussen wel Erik Zabel mee laten rijden....hoezo met 2 maten meten?? Ook niet erg geloofwaardig als je het mij vraagt.

Ik las dat de WK organisatie had gehoopt dat dit WK een ommezwaai in het wielrennen zou veroorzaken vwb doping. Ik vindt echter dat ze met deze heksenjacht en dat uiterst hypocriete gedoe (ook van de ZDF natuurlijk) zichzelf alleen maar belachelijk hebben gemaakt.
Ik ben blij dat de rechter wel bij zijn volle verstand was en nog blijer dat Bettini daarna die Duitsers de mond heeft gesnoerd!!
Gang is alles!!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 okt 2007 18:31

Composite, je taalgebruik mag wel iets fatsoenlijker (je weet zelf wel welk woord ik heb aangepast). Verder ben ik het wel met je eens hoor ;)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

timper
Forum-lid

timper 01 okt 2007 18:49

:) ik ook ! ('t origineel was plastischer)
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagog
Forum-lid

colnagog 01 okt 2007 19:31

Welk woord stond er dan voor uit de wedstrijd te WIPPEN???:rolleye:
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

martijntijn
Forum-lid

Gebruikersavatar martijntijn 01 okt 2007 19:33

Wie weet waar ik een schitterende foto van de finish kan vinden voor op mn bureaublad? :)

composite
Forum-lid

composite 01 okt 2007 19:39

@ Daniel: mea culpa....ik liet me even meeslepen!!:(
Gang is alles!!

intersantos
Forum-lid

intersantos 01 okt 2007 19:52

martijntijn schreef:Wie weet waar ik een schitterende foto van de finish kan vinden voor op mn bureaublad? :)

http://www.cyclingnews.com/road/2007/wo ... -worlds076

mouse
Forum-lid

mouse 01 okt 2007 20:03

Composite schreef:Goh wat was ik blij dat Bettini gewonnen heeft zeg!!
Na al dat gedonder van de organisatie om hem en anderen uit de wedstrijd te wippen is dit een mooie, sportieve wraak..
Dat schijnheilige gedoe van dat wijf van een burgemeester om politiek mooie sier te maken...totaal van de zotte!!
En dan dit: Eddy Merkcx niet toelaten als prominent omdat de man een dopingverleden heeft, maar ondertussen wel Erik Zabel mee laten rijden....hoezo met 2 maten meten?? Ook niet erg geloofwaardig als je het mij vraagt.

Ik las dat de WK organisatie had gehoopt dat dit WK een ommezwaai in het wielrennen zou veroorzaken vwb doping. Ik vindt echter dat ze met deze heksenjacht en dat uiterst hypocriete gedoe (ook van de ZDf natuurlijk) zichzelf alleen maar belachaelijk hebben gemaakt.
Ik ben blij dat de rechter wel bij zijn volle verstand was en nog blijer dat Bettini daarna die Duitsers de mond heeft gesnoerd!!

Dit is de slechtste overwinnaar dat men zich kon indenken. Bettini heeft dezelfde verdedigingsstrategie als Lefevre toegepast: de aanval dmv rechtszaken a volonté. Binnen 6 maand zal het wel uitkomen en kan je Bettini ook in het rijtje plaatsen van de andere dopeurs. Trouwens, zijn er andere?
Veel vertrouwen kan je toch niet hebben, als je Paolo met de glimlach zonder enig schijnbaar ongemak of kapot van de inspanning er iedereen afrijdt... Dit is zelfs niet verdacht maar een schaamteloze uitdaging. Echt mooi is het niet meer om naar de koers te kijken.

edwin01
Forum-lid

edwin01 01 okt 2007 20:29

[/quote] Dit is de slechtste overwinnaar dat men zich kon indenken. Bettini heeft dezelfde verdedigingsstrategie als Lefevre toegepast: de aanval dmv rechtszaken a volonté. Binnen 6 maand zal het wel uitkomen en kan je Bettini ook in het rijtje plaatsen van de andere dopeurs. Trouwens, zijn er andere?
Veel vertrouwen kan je toch niet hebben, als je Paolo met de glimlach zonder enig schijnbaar ongemak of kapot van de inspanning er iedereen afrijdt... Dit is zelfs niet verdacht maar een schaamteloze uitdaging. Echt mooi is het niet meer om naar de koers te kijken.[/quote]

Goh, je stelt hier nogal wat.... Je mag uiteraard vinden wat je wilt, maar daar gaat het hier eigenlijk niet om natuurlijk. Het gaat erom dat de organisatie en de burgemeester van Stuttgart naar aanleiding van een bijzonder vaag gerucht bezig zijn geweest om iemand te ruineren!
Ik had zelf de ZDF wel kunnen bellen met die mededeling....
Ik vind (bij gebrek aan een Nederlander uiteraard ;-) Bettini de mooiste winnaar!
En als ik Bettini zou zijn, had ik de organisatie en de burgemeester ook aangeklaagd voor iedere cent die ze hebben!
Dit moet je in het 'burgerleven' eens proberen......

Plaats reactie