14e - Arepol - creatieve luiheid
13e - Mister No Chain - Zou wel goed kunnen als Bassie zijn fiets

12e - Tornado Tom - Als je een vurig ontwerp zou willen dan had ik de wieldecals ook met vlammen gedaan.
11e - Litespeed - Tjah de P4 sticker is het lelijkste van de hele fiets.
10e - Corniel - Ben zelf niet zo de dierenprints

9e - frenkie - weinig aan gedaan, metallic lak op een fiets? btw de achtergrond aangepast alleen het stukje achter de (voor) remkabel vergeten.
8e - Eindt - Tijdritfiets hoort stoer imago te hebben.. niet te veel kleurtjes.
7e - frederic david - Slechte kwaliteit, dus heb ik hem op orginaliteit beoordeelt: Kleuraccenten vindt ik degelijk, mooi. Wielen dus absoluut niet.
6e - marcello - Mooie onderbuis, verder weinig aan gedaan.
5e - rhalff - opzich best grappig spiderman bidonachtigehouder, alleen komt niet tot zijn recht op een p4 met geïntegreerde bidon.
4e - J3TI - netter afgewerkt dan gemiddeld, maar het rondje hoefde van mij er niet omheen.
3e - Kevin.Constant - P4 op de onderbuis had je ook nog weg moeten halen, daar cervelo dan had je meer punten gehad!
2e - ikweetutnietmeer - Slechte afwerking, maar wel iets tot leven gebracht!
1e - TiesT - Zoals al eerder gezegd; - voorvork, - ketting, + é cranks, - blauw, +++ afwerking.
Ik vindt het leuk om te zien dat ieder een andere stijl heeft. Toch zijn bij een aantal de wijzingen minimaal.
Omdat ik graag mij wou onderscheiden met de andere inzendingen heb ik gekozen voor een andere set wielen en stuur. Uiteindelijk had ik er toen maar voor gekozen om hem helemaal de triatlon look wat te geven.
Iedereen anders had namelijk al de zipps vondt ik wat saai.
Je ziet het resultaat zelf, over het algemeen vindt men het nog niet een mooie combinatie, maar we zullen afwachten met wat voor combinaties zullen volgend jaar in de Ironmans rijden.
Ik had graag nog wat meer tijd ingestoken, maar toen de deadline op de zondag was had ik daarvoor niet voldoende tijd om het frame ook nog van een leuke design te voorzien. Dus heb ik een beetje afgeraveld. Was het dus ook niet met het uitstellen van de deadline eens.