Ome Loekstocht in Oost Groningen gereden. Prachtig door het schitterende weer. Was er nog nooit geweest. Man, wat een lange recht wegen. En amper dorpen onderweg.
We wilden voor een rustige 150 km gaan, maar helaas. De organisatie had kennelijk maar een stuk of vijf routebordjes, want ze waren erg schaars en onduidelijk geplaatst en na 30 km waren we de weg dan ook volledig kwijt. Uiteindelijk konden we toch het rustpunt vinden en daar bleek dat er veel meer deelnemers routeproblemen hadden.
Door al dat gedoe en gezoek hebben we het maar bij een goeie 100k gelaten. Wel jammer. Dat de NTFU daar niet op toeziet....
Vandaag gefietst in 2009?
Vandaag de 90 km-versie van de Ome Loekstocht door het Oldambt gereden. De bepijling was inderdaad matig. Na 15 km verloor ik nog de routebeschrijving. Desondanks de tocht zonder routeproblemen kunnen uitrijden. Bij terugkomst in Haren stond er 84 km op de teller met gemiddeld 25,6.
vandaag overal en nergens rondgefietst, nog een goede 35 km. meegefietst met een tourclubje, dit ging wel aan de langzame kant
35 met de wind mee en rond de 30 tegen.
toen weer alleen gefietst en aan het einde van de dag stond er 125,6 op de tellen
Lekker in de korte broek trouwens!
Nog meer helden die de lange broek niet meer aan durven te trekken met dit geweldige weer?
Of zijn er op het forum ook alleen maar watjes die zoals ik er vandaag veel ben tegen gekomen, in de lange broek rijden?
kuch kuch...
grt, jasper
35 met de wind mee en rond de 30 tegen.
toen weer alleen gefietst en aan het einde van de dag stond er 125,6 op de tellen
Lekker in de korte broek trouwens!
Nog meer helden die de lange broek niet meer aan durven te trekken met dit geweldige weer?
Of zijn er op het forum ook alleen maar watjes die zoals ik er vandaag veel ben tegen gekomen, in de lange broek rijden?
kuch kuch...
grt, jasper
mijn Flickr
Vandaag weer ff gebruik gemaakt van een droge dag.
Met een bekend forumlid:rolleye: (Arendsoog)ff de Afsluitdijk over en in Den Oever in de haven een bakkie koffie met appelgebak++.
Dus route was Leeuwarden-Den Oever-Leeuwarden 5,5 uur fietstijd kwamen net nie aan de 25 km/u gem maar ja t waaide weer lekker daro.
gr de n...........................s:D
Met een bekend forumlid:rolleye: (Arendsoog)ff de Afsluitdijk over en in Den Oever in de haven een bakkie koffie met appelgebak++.
Dus route was Leeuwarden-Den Oever-Leeuwarden 5,5 uur fietstijd kwamen net nie aan de 25 km/u gem maar ja t waaide weer lekker daro.
gr de n...........................s:D
Vandaag de Lente openingstocht gefietst, start was in Honselersdijk.
Was een leuke rit, kwam wel onder de modder terug.
Totaal 100 km
Was een leuke rit, kwam wel onder de modder terug.
Totaal 100 km
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
thomas1974
- Forum-lid
Gisteren rondje Ringvaart (Haarlemmermeer) gedaan. 63 km. gemiddeld 30.55 km/h wat een lekker weertje 
Gisteren aan het eind van de middag en het begin van de avond (lang leve de zomertijd!) een tochtje van 60 km met ruim 27 gemiddeld door het Oldambt gemaakt. Er stond een frisse noordenwind en toen ik thuis kwam stond er nog 3C op de thermometer.