perik schreef:Ongeloofelijk dat jullie Cervelofietsenmakers hier een beetje met modder naar elkaar en andere conculega's lopen te gooien.
Hier verbaas ik me ook een beetje over idd.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
TiesT schreef:perik schreef:Ongeloofelijk dat jullie Cervelofietsenmakers hier een beetje met modder naar elkaar en andere conculega's lopen te gooien.
Hier verbaas ik me ook een beetje over idd.
Jones Bikes schreef:Heb helaas wel slechte ervaringen met meneer Vos! Heb een Cervelo gekocht bij deze Pipo en helaas een scheur bij de bracket. Verwacht geen hulp of ondersteuning van ze want je wordt verwezen naar de dealerlijst van Veltec en krijgt een grotebek van ze.
Fijne service hoor!! Dan maar iets meer ervoor betalen en service en advies!!
Jones Bikes schreef:Heb helaas wel slechte ervaringen met meneer Vos! Heb een Cervelo gekocht bij deze Pipo en helaas een scheur bij de bracket. Verwacht geen hulp of ondersteuning van ze want je wordt verwezen naar de dealerlijst van Veltec en krijgt een grotebek van ze.
Fijne service hoor!! Dan maar iets meer ervoor betalen en service en advies!!
falcone schreef:Cervelo is een hype. Maar kenmerkend aan een hype is dat ze ook weer voorbij zal gaan.
Daniel1975 schreef:Sowiso is dit ook een beetje aan het verzanden in een afzeiktopic......