Alles over vakanties op én met de fiets

L-B-L 2009

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 15 aug 2009 08:54

@Japie; drie van ons wel ja.....

Je bedoelt op de terugweg? Wat voor fiets reed je? DieMoozes(kriebel)?
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
nespresso
Forum-lid
Berichten: 575
Lid geworden op: 06 dec 2008 23:52

Gebruikersavatar nespresso 15 aug 2009 14:33

[quote="girlinred"]@Nespresso, toevallig rond half 9 vertrokken?[/quote]

Yep, mijn broer en ik reden op de eerste klimmetjes bij jullie in de groep ~ tot mijn broertje zijn bidon in een afdaling verloor.

b.t.w. moet je je nickname niet veranderen in girlinblack? ;) Ziet er strak en opvallend uit die Gaul.nl outift: sort of Livestrong. En een mooi initiatief met Gaul voor Warchild!

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 15 aug 2009 22:43

[quote="girlinred"]@Japie; drie van ons wel ja.....

Je bedoelt op de terugweg? Wat voor fiets reed je? DieMoozes(kriebel)?[/quote]

Nee, maar ik had wel een Moozes shirt aan, en rode schoenen.

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 16 aug 2009 15:53

[quote="Nespresso"][quote="girlinred"]@Nespresso, toevallig rond half 9 vertrokken?[/quote]

Yep, mijn broer en ik reden op de eerste klimmetjes bij jullie in de groep ~ tot mijn broertje zijn bidon in een afdaling verloor.

b.t.w. moet je je nickname niet veranderen in girlinblack? ;) Ziet er strak en opvallend uit die Gaul.nl outift: sort of Livestrong. En een mooi initiatief met Gaul voor Warchild!

[/quote]


Toevallig, dacht je te herkennen op die foto... Kan niet, heb hem al proberen te veranderen in Noontje, maar helaas (dat 'red' tijdperk is al een aantal jaartjes terug)
~live fast, die young ~

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 16 aug 2009 23:32

@ Girl in black: Ik zie dat jij uit Ridderkerk komt. Rij jij ook wel eens op de mol?

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 17 aug 2009 00:04

[quote="japie carbon"]@ Girl in black: Ik zie dat jij uit Ridderkerk komt. Rij jij ook wel eens op de mol?[/quote]

Dat is pas sinds een paar maanden. Rij er wel eens, maar niet zo vaak. De laatste
keer was ergens in juni op een maandag..... Ben doordeweeks nogal eens vrij momenteel, dus fiets veel overdag en de woensdagavond bij rekreatoer

Volgens mij weet ik nu wie je bent, er wordt hier nu gezegd: " Dat was de enige die wel overnam :D"
~live fast, die young ~

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 17 aug 2009 15:09

:), ik was buiten jullie de enige niet pannenkoek.

Maandag mag ik niet rijden. Dinsdag en donderdag is ook veel leuker. Word er tenminste recht gereden, maandag zijn er meestal een hoop zwalkers.

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 18 aug 2009 00:01

Hoho, er waren meerdere niet pannenkoeken, moet je zien wat ons nog voorbij kwam bij de rode stoplichten in Luik.....

Maar klopt, maandag is beetje erg duf. WIe weet kom ik nog een keer, alhoewel het onhandige dagen zijnvoor mij
~live fast, die young ~

theflyer
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 20 mei 2006 14:20

theflyer 18 aug 2009 13:32

[quote="buddo"][quote="who cares"]
Ik heb geen AA gezien bij de stempelpost .
Misschien bij de afdeling voor andere drank , waarvoor je moest betalen .
[/quote]

Bij de 130 was er bij de eerste post wel AA maar bij de tweede post moest je water kopen er waren daar alleen een banaan en tukkies beschikbaar.
Wat dat betreft staat deze tocht in schril contrast met de concurrentie van Tilf Bastogne Tilf waar echt van alles te krijgen is bij de verzorgingsplaatsen van water tot taartjes.

Wat me wel opviel was dat er een goed sfeer hing rijders onder elkaar waren vriendelijk en ik heb niemand papiertjes in de berm zien gooien dat is bij de Amstel wel anders.

Volgend jaar ben ik er weer!

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 18 aug 2009 13:55

[quote="The Flyer"][quote="buddo"][quote="who cares"]
Ik heb geen AA gezien bij de stempelpost .
Misschien bij de afdeling voor andere drank , waarvoor je moest betalen .
[/quote]

Bij de 130 was er bij de eerste post wel AA maar bij de tweede post moest je water kopen er waren daar alleen een banaan en tukkies beschikbaar.
Wat dat betreft staat deze tocht in schril contrast met de concurrentie van Tilf Bastogne Tilf waar echt van alles te krijgen is bij de verzorgingsplaatsen van water tot taartjes.

Wat me wel opviel was dat er een goed sfeer hing rijders onder elkaar waren vriendelijk en ik heb niemand papiertjes in de berm zien gooien dat is bij de Amstel wel anders.

Volgend jaar ben ik er weer!

[/quote]

Bij de 2e post gewoon water gehad hoor op de 130km en dus niet gekocht, samen met een banaan, een gel en er was ook iets van koek te krijgen.

Plaats reactie