Tijgerbalsem - handig of beter iets anders?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
zelf smeer ik ook zo een productje van born,
enkel tijdens de wedstrijden.
en ik vind toch dat je er minder rap krampen doorkrijgt dan als ge gwn rijd.
kan natuurlijk allemaal in mijn hoofdzitten, maarja het ziet er ook beter uit he zo een blinkend been :d
enkel tijdens de wedstrijden.
en ik vind toch dat je er minder rap krampen doorkrijgt dan als ge gwn rijd.
kan natuurlijk allemaal in mijn hoofdzitten, maarja het ziet er ook beter uit he zo een blinkend been :d
[quote="andromeda"][quote="danny1407"][quote="superrose"][quote="andromeda"]Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen![/quote]
beetje zoals jij met je appeltaartje...
[/quote]
Was ik toch altijd in de veronderstelling dat het een bordje pasta was......
Appeltaart roept wel vraagtekens op!
[/quote]
Hahaha Pasta!
Gebruik de zoek functie maar op "appelpunt/taart/gebak" en het wordt je duidelijk!
Wat je ook vindt, het is niet vrijwillig en alles is in scene gezet!
[/quote]
Dûh, dat geloof je toch zelf niet!! Je avatar heb je zeker ook niet zelf geplaatst:)
[/quote]
[/quote]
Hahaha Pasta!
Gebruik de zoek functie maar op "appelpunt/taart/gebak" en het wordt je duidelijk!
Wat je ook vindt, het is niet vrijwillig en alles is in scene gezet!
[/quote]
Dûh, dat geloof je toch zelf niet!! Je avatar heb je zeker ook niet zelf geplaatst:)
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="danny1407"][quote="superrose"][quote="andromeda"]Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen![/quote]
[/quote]
[/quote]
Ik wist eerst echt niet wat het was, kom ik op die baanclinic waar ik aan de kant ben blijven staan en vraag aan hem wat zijn forumnaam is en het zegt me niets, dus ik vraag naar het plaatje en hij zegt appeltaartje en toen wist ik eindelijk wat het was.
Maarre danny jij gaat ook wel lekker met je cervelo tekentje, ik moet ook maar eens aan een nieuwe...
[/quote]
[/quote]
Ik wist eerst echt niet wat het was, kom ik op die baanclinic waar ik aan de kant ben blijven staan en vraag aan hem wat zijn forumnaam is en het zegt me niets, dus ik vraag naar het plaatje en hij zegt appeltaartje en toen wist ik eindelijk wat het was.
Maarre danny jij gaat ook wel lekker met je cervelo tekentje, ik moet ook maar eens aan een nieuwe...
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ik pis graag over mijn benen voor een wedstrijd. Voor mijn gevoel rijd ik daar een stuk beter door en herstel ik sneller.
Kan helaas nog geen wetenschappelijk bewijs vinden...
Maar ik weet zeker dat het werkt (mentaal/fysiek) want het is mijn persoonlijke ervaring.
Kan helaas nog geen wetenschappelijk bewijs vinden...
Maar ik weet zeker dat het werkt (mentaal/fysiek) want het is mijn persoonlijke ervaring.
[quote="superrose"]Ik wist eerst echt niet wat het was, kom ik op die baanclinic waar ik aan de kant ben blijven staan en vraag aan hem wat zijn forumnaam is en het zegt me niets, dus ik vraag naar het plaatje en hij zegt appeltaartje en toen wist ik eindelijk wat het was.
[/quote]
Ik krijg sterk de behoefte om hem voortaan dan ook maar appeltaartje te gaan noemen.

Dat sterretje van de vorige avatar was nog een overblijfsel van de vorige fiets.
Sloeg dus eigenlijk nergens meer op....net als DANV.
Maar teveel verandering ineens is niet goed voor de mens!
[/quote]
Ik krijg sterk de behoefte om hem voortaan dan ook maar appeltaartje te gaan noemen.
Dat sterretje van de vorige avatar was nog een overblijfsel van de vorige fiets.
Sloeg dus eigenlijk nergens meer op....net als DANV.
Maar teveel verandering ineens is niet goed voor de mens!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
waar staat 1407 dan voor?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.