Op de site van DTC staan ook tips voor overnachtingen.
Jean Nelissen classic
Ja klopt, ik moet er ruim 400km voor rijden, enkele reis.El Pistolero schreef: ↑06 jan 2023 16:06 Lijkt me een mooie tocht maar vanuit Noord Nederland een eind weg.
Gewoon 3 dagen is mooi fietsen daar.
-
- Forum-lid
Toch maar een keer doen dantermi748 schreef: ↑07 jan 2023 14:27Ja klopt, ik moet er ruim 400km voor rijden, enkele reis.El Pistolero schreef: ↑06 jan 2023 16:06 Lijkt me een mooie tocht maar vanuit Noord Nederland een eind weg.
Gewoon 3 dagen is mooi fietsen daar.

Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Absoluut de moeite waard vind ik. Superleuke organisatie, een geweldig mooie omgeving, autoluwe wegen en een goed wegdek. Ik heb hem al een keer of 5 gereden nu.
Wie de langste route kiest moet er wel rekening mee houden dat de 2 lastigste beklimmingen aan het eind zitten: de Putscheid en de Mont St Nicolas. Die zijn echt heel naar.
Maar goed, kaputt ga je toch.
Wie de langste route kiest moet er wel rekening mee houden dat de 2 lastigste beklimmingen aan het eind zitten: de Putscheid en de Mont St Nicolas. Die zijn echt heel naar.
Maar goed, kaputt ga je toch.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
- TheTourist
- Forum-lid
Ook ingeschreven! Ik hou het bij 145. Dan ben ik de dag erna nog een beetje gezellig op de camping 
Canyon Aeroad CF SLX 7.0