Verschrikkelijk verhaal, ik zit ook thuis als "echte toerfietser" met een gebroken voet,
dit is niet gebeurd met het fietsen, lig er wel een hele lange tijd uit, dus voorlopig ook niet fietsen, dat is enorm balen.
Maar dit verbleekt gewoon met dit verhaal.
Ik word nu gewoon ter plekke woedend dat ze het lef hebben om wel om te kijken maar toch gewoon door te fietsen,
totaal geen fatsoen, het lef niet hebben om te stoppen en te helpen, 'het is maar een toerfietser,
straks kan ik niet meer aanhaken bij de rest'. Om te janken.
Tegen mij is ooit verteld dat wielrenners vaak egoïsten zijn, helaas begin ik dat te geloven.
Steeds meer hebben sommige een klep voor de ogen.
Inderdaad het gemiddelde zou eens wat lager zijn als het jaar daarvoor!
Ik zou Jantje is niet bij kunnen houden!
Je zou eigenlijk snelheidsbegrenzers op hun fietsen moeten kunnen zetten.
De echte toertochtfietsers worden de dupe van dit soort onpasselijk gedrag.
Zo'n groep zal waarschijnlijk ook gewoon door rood rijden bij een stoplicht, rotzooi op de weg gooien enz.
Deze aso's zijn een bedreiging voor de toekomstige toertochten,
dat ze inderdaad maar snel wedstrijdjes gaan fietsen, kunnen ze daar iedere week op hun bek gaan.
Misschien wil je dit verhaal ook nog op het topic Oproep voor goed gedrag plaatsen,
kunnen nog meer mensen lezen wat ze de medemens wel niet aan kunnen richten.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=50186
Ik wens je heel veel beterschap met het herstel, hopelijk gaat alles weer goed komen.
Vrienden van Amstel Gold
-
- Forum-lid
@wotan
Ik ben alleen bang dat de mensen die hier reageren het respect wel hebben. Het uitschot zal je hier geen reactie zien geven.
Ik ben alleen bang dat de mensen die hier reageren het respect wel hebben. Het uitschot zal je hier geen reactie zien geven.
Natuurlijk let je er niet op, snel kijken en stuurbord nummer onthouden (of van één van die groep),
misschien dat iemand het voorval heeft gezien, maar dan nog is het heel moeilijk om snel een stuurbord nummer te kunnen zien,
rugnummers zou wat dat betreft beter zijn.
Het nummer zou dan doorgeven kunnen worden aan de organisatie.
Hun kunnen dan de naam achterhalen en hun er op aanspreken en de volgende keer uitsluiten van deelneming,
jij zou dan bij hun verhaal kunnen halen.
Klinkt zo allemaal heel makkelijk, maar wie verwacht nou in Godsnaam dat als iemand een ander persoon ten val brengt,
dat deze persoon dan gewoon doorfietst. Je verschiet zo, dat je echt geen nummertje ziet.
Maar doorgeven aan de organisatie zoals de vorige poster al vermeld, is altijd wel slim.
Volgens mij hebben ze geen gastenboek op de AGR site, anders zou je dit voorval daar kunnen plaatsen,
heeft misschien kans dat de "zielige persoon" het dan daar zou lezen.
misschien dat iemand het voorval heeft gezien, maar dan nog is het heel moeilijk om snel een stuurbord nummer te kunnen zien,
rugnummers zou wat dat betreft beter zijn.
Het nummer zou dan doorgeven kunnen worden aan de organisatie.
Hun kunnen dan de naam achterhalen en hun er op aanspreken en de volgende keer uitsluiten van deelneming,
jij zou dan bij hun verhaal kunnen halen.
Klinkt zo allemaal heel makkelijk, maar wie verwacht nou in Godsnaam dat als iemand een ander persoon ten val brengt,
dat deze persoon dan gewoon doorfietst. Je verschiet zo, dat je echt geen nummertje ziet.
Maar doorgeven aan de organisatie zoals de vorige poster al vermeld, is altijd wel slim.
Volgens mij hebben ze geen gastenboek op de AGR site, anders zou je dit voorval daar kunnen plaatsen,
heeft misschien kans dat de "zielige persoon" het dan daar zou lezen.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid HC
Allereerst sterkte met je herstel.
Kijk al eens wat de gewone wielrenner tegenkomt aan dit soort gevallen. Niet zo raar dat de rest van de samenleving zo naar Wielrenners kijkt.
Kijk al eens wat de gewone wielrenner tegenkomt aan dit soort gevallen. Niet zo raar dat de rest van de samenleving zo naar Wielrenners kijkt.
Hallo,
Ik ben nu 8 weken verder, de operatie is goed geslaagd, en ik heb al weer wat functie terug in mij schouder en arm.
Bij de Fysio boek ik iedere keer goed vooruitgang.
Maar voordat de schouder alle functionaliteit en bereik heeft zoals vooraf zijn we mogelijk een jaar verder
Fietsen doe ik voorlopig alleen korte stukjes op de oude Union damesfiets van mijn Oma.
Op een sportieve fiets steun je op je armen,en dat gaat nog zeker niet.
Bij de optatie is er gesneden in mijn supraspinatus en dat is nu de spier die terug in functie moet komen.
Ik hoop van het najaar weer lekker in de veld/atb toertochten te kunnen rijden. Het zomerseizoen is voor mij op 16 april afgelopen.
Ik ben nu 8 weken verder, de operatie is goed geslaagd, en ik heb al weer wat functie terug in mij schouder en arm.
Bij de Fysio boek ik iedere keer goed vooruitgang.
Maar voordat de schouder alle functionaliteit en bereik heeft zoals vooraf zijn we mogelijk een jaar verder

Fietsen doe ik voorlopig alleen korte stukjes op de oude Union damesfiets van mijn Oma.

Op een sportieve fiets steun je op je armen,en dat gaat nog zeker niet.
Bij de optatie is er gesneden in mijn supraspinatus en dat is nu de spier die terug in functie moet komen.
Ik hoop van het najaar weer lekker in de veld/atb toertochten te kunnen rijden. Het zomerseizoen is voor mij op 16 april afgelopen.