Winter OS
Moguls
Big air
ski cross
monobob
twee en viermansbob
vrouwen bob
ik drink niet dus ik bob
relay
1000 meter
1500 meter
nog meer meters
super G
slalom
super slalom
super woman
massastart
estafette
achtervolging
individueel
paralelslalom
slopestyle
liggend schieten
staand schieten
kanon schieten
Gundersun normale schans
Gunsersun grote schans
en Kindergarten schans
Ik kan echt niet wachten totdat dit allemaal voorbij is en de Omloop weer op het programma staat
Big air
ski cross
monobob
twee en viermansbob
vrouwen bob
ik drink niet dus ik bob
relay
1000 meter
1500 meter
nog meer meters
super G
slalom
super slalom
super woman
massastart
estafette
achtervolging
individueel
paralelslalom
slopestyle
liggend schieten
staand schieten
kanon schieten
Gundersun normale schans
Gunsersun grote schans
en Kindergarten schans
Ik kan echt niet wachten totdat dit allemaal voorbij is en de Omloop weer op het programma staat
Live fast; die young. mijn blog
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wust is voor mij vergelijkbaar met Vos. Beide presteren altijd als het moet, betekenen heel veel voor hun sport en beide sympathiek.
Ik hoop dat ze vandaag nog weer eens een medaille wint, al zal het vermoedelijk geen goud zijn…
En over Adema. Ik hou er niet van om sporters of coaches op een forum te bekritiseren maar voor Adema maak ik graag een uitzondering! Die zaait altijd tweespalt. En uit het wereldje zelf heb ik ook al gehoord dat hij niet lekker ligt bij veel sporters en collega’s.
Ik hoop dat ze vandaag nog weer eens een medaille wint, al zal het vermoedelijk geen goud zijn…
En over Adema. Ik hou er niet van om sporters of coaches op een forum te bekritiseren maar voor Adema maak ik graag een uitzondering! Die zaait altijd tweespalt. En uit het wereldje zelf heb ik ook al gehoord dat hij niet lekker ligt bij veel sporters en collega’s.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Heb jij wel eens dat je op een verjaardag een grap vertelt en niemand lacht?rob74 schreef: ↑05 feb 2022 19:49 Moguls
Big air
ski cross
monobob
twee en viermansbob
vrouwen bob
ik drink niet dus ik bob
relay
1000 meter
1500 meter
nog meer meters
super G
slalom
super slalom
super woman
massastart
estafette
achtervolging
individueel
paralelslalom
slopestyle
liggend schieten
staand schieten
kanon schieten
Gundersun normale schans
Gunsersun grote schans
en Kindergarten schans
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt.
Zoek bijv. even de beelden op van Anema op het NK Marathon, enkele dagen na het overlijden van Sjoerd Huisman.
Of hoe die op de Weissensee zijn ploeg uitfoetert, uithijgend na 200km koers en ze niet hebben gewonnen.
Het continue proberen onrust te zaaien, etc.
Slechts het kleine groepje om hem heen accepteert dat.
Dat hij een goede, bekwame trainer is die zijn sporters naar hoog niveau kan krijgen staat daar los van.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Heb ook even Google geraadpleegd,leesvoer genoeg.mackersv2.0 schreef: ↑07 feb 2022 09:27Wie is Adema?Enzzo schreef: ↑07 feb 2022 09:24 Wust is voor mij vergelijkbaar met Vos. Beide presteren altijd als het moet, betekenen heel veel voor hun sport en beide sympathiek.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Sodeknetter, wat een tijd van Wüst, goed voor goud???
Taddaaaa, wat een sportvrouw, weer goud!!!!!!!!
Taddaaaa, wat een sportvrouw, weer goud!!!!!!!!
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Eén van de beste races op de Olympische spelen ooit. Die tussenronde, man wat goed.
Wüst, de koningin van het pieken. Staat er altijd wanneer het écht belangrijk is.
Wüst, de koningin van het pieken. Staat er altijd wanneer het écht belangrijk is.
Weet je wat ook zo droevig is? Dat ik eigelijk ook een hekel krijg aan de rijders die onder Jillert Anema rijden. Zijn waarschijnlijk hele aardige mannen en vrouwen maar dat nare aura van Jillert straalt op ze af. Ik vind het ook echt bijzonder dat zijn ploeg iedere keer sponsors weet te strikken. Ik vind het nou niet echt een positieve uitstraling hebben. Zaanlander moet wel erg in de aanbieding zijn wil ik het kopen.
En Wust, echt briljant zeg. En ik moet eerlijk zeggen dat ik brons of zilver verwacht had.
En Wust, echt briljant zeg. En ik moet eerlijk zeggen dat ik brons of zilver verwacht had.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.