Het klopt dat de medewerkers niks mee weten dan op de website staat. Echter na dat de computerproblemen van een aantal jaar geleden opgelost zijn, zijn de inschattingen vrij nauwkeurig te noemen. Ik ken nu drie mensen die het afgelopen jaar een Canyon besteld hebben, en bij alle drie was de fiets een week eerder dan vooraf aangekondigd.Ernie C. schreef: ↑02 apr 2021 18:41 Als Canyon je kan vertellen wat er wanneer weer binnenkomt, zou dat een unicum zijn in de geschiedenis van het merk.
Verder zou ik niks bestellen dat niet op voorraad is. Dat is allemaal veel te onbetrouwbaar deze tijd en Canyon heeft al geen al te beste naam op dat gebied.
Canyon Ultimate CF SLX 8 Disc Etap
Heb deze ook zien passeren, volg hun winkel ook 
Mooie prijsstelling inderdaad,maar qua geometrie neig ik veel meer naar de fr en af. Heb relatief kortere beentjes voor mijn lengte, een echt endurance frame is dus minder geschikt voor mij. Kom ik veel te rechtop te zitten of ik moet een maxi stuurpen steken.
Wel bedankt voor je bijdrage.
Ik volg ook Wim De Vos op de voet. Zonet daar een Ridley Fenix zien passeren met Di2. Maar was niet mijn maat, anders had hij ook niet direct iets staan in mijn maat met schijfremmen en Di2.
Wel nog deze gevonden per toeval. https://cube-ebike-fahrrad.de/Cube-Agree-C-62-SLT.htm Cube Agree C:62 SLT aan een zeer mooie prijs, maar ondanks vlot contact en beschikbaarheid in mijn maat, vertrouw ik het niet volledig. Betaling kan enkel via overschrijving en ik vind nagenoeg niks van info over de aanbieder. Is ook te veraf om het eens te gaan bekijken of zelf af te halen.
Mooie prijsstelling inderdaad,maar qua geometrie neig ik veel meer naar de fr en af. Heb relatief kortere beentjes voor mijn lengte, een echt endurance frame is dus minder geschikt voor mij. Kom ik veel te rechtop te zitten of ik moet een maxi stuurpen steken.
Wel bedankt voor je bijdrage.
Ik volg ook Wim De Vos op de voet. Zonet daar een Ridley Fenix zien passeren met Di2. Maar was niet mijn maat, anders had hij ook niet direct iets staan in mijn maat met schijfremmen en Di2.
Wel nog deze gevonden per toeval. https://cube-ebike-fahrrad.de/Cube-Agree-C-62-SLT.htm Cube Agree C:62 SLT aan een zeer mooie prijs, maar ondanks vlot contact en beschikbaarheid in mijn maat, vertrouw ik het niet volledig. Betaling kan enkel via overschrijving en ik vind nagenoeg niks van info over de aanbieder. Is ook te veraf om het eens te gaan bekijken of zelf af te halen.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je deze fiets echt wil en hij is echt in voorraad dan is 540 km toch maar een dagje weg.
Maar er zijn soms wel betere deals te doen dichterbij.
Maar er zijn soms wel betere deals te doen dichterbij.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat is inderdaad maar een dagje weg, maar heb zo'n buikgevoel dat het een dagje voor niks zou zijn 
Zonet heel toevallig de Wilier 10SL, die ik eerder deze week net miste, terug gespot op Marktplaats.
Koper die me net voor was, gaat er wat snel geld aan proberen verdienen.
Fiets staat nu te koop voor 3900.
Zonde...
Zonet heel toevallig de Wilier 10SL, die ik eerder deze week net miste, terug gespot op Marktplaats.
Koper die me net voor was, gaat er wat snel geld aan proberen verdienen.
Fiets staat nu te koop voor 3900.
Zonde...
Bikesensation staat inderdaad nog op mijn to-do lijstje. Zelf ervaringen mee?
Wilier is intussen terug verkocht, staat toch niet meer online. Een toppertje missen is nooit leuk, maar op deze manier is het nog meer k*t. Dan heb ik veel liever dat hij naar een gepassioneerde fietser zou gegaan zijn ipv een opkoper die er enkel zijn portemonnee mee vult.
Wilier is intussen terug verkocht, staat toch niet meer online. Een toppertje missen is nooit leuk, maar op deze manier is het nog meer k*t. Dan heb ik veel liever dat hij naar een gepassioneerde fietser zou gegaan zijn ipv een opkoper die er enkel zijn portemonnee mee vult.