Giro 2020
-
- Forum-lid
Iemand valt een keer en kan vervolgens niet dalen....???
"Ik denk niet dat Van Vleuten iets te zoeken heeft een groepje van 20 vrouwen"....
"Ik denk niet dat Van Vleuten iets te zoeken heeft een groepje van 20 vrouwen"....
Ik vind dit anders wel top. Mensen neuten al jaren over saaie truitjes en fietsen in het peloton dus dan is dit wel een mooie vinger naar de conservatieven.
Ik kan al niet wachten op de riante evaluatie van Michel

Ik kan al niet wachten op de riante evaluatie van Michel

Uno-X Mobility or bust!
De Z trui, de Mapei trui............ nou er zal zeker over gesproken worden in de TV uitzending en dan kan je alleen maar zeggen: missie geslaagd.
Ik denk overigens dat ze niet aan te slepen zullen zijn. Genoeg mensen willen dit hebben.
Ik denk overigens dat ze niet aan te slepen zullen zijn. Genoeg mensen willen dit hebben.
-
- Forum-lid HC
+1
Eens, vind het super tof! Al vond ik dat roze shirt ook al wel op een leuke manier opvallend.
Echt mooie shirts zie je eigenlijk niet in het profpeleton, probeer er dan maar iets leuks/opvallends van te maken. Die Donald Duck doet het hem gewoon!
Hier wat meer fotootjes van de nieuwe kledij van EF op hun eigen site:
https://www.efprocycling.com/rapha-pala ... o-cycling/

https://www.efprocycling.com/rapha-pala ... o-cycling/

- Enzzo
- Forum-lid HC
Ganna gaat vandaag rijden met een buitenblad van 60 tandjes. 60!!
In de verkenning zijn al snelheden van tegen de 100 km/u gemeld. Veel wind en krappe bochten. Wordt denk ik een hele mooie openingsrit
In de verkenning zijn al snelheden van tegen de 100 km/u gemeld. Veel wind en krappe bochten. Wordt denk ik een hele mooie openingsrit
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind