Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Wil je zeggen dat dit dankzij ketonen is ?
Oke..............hoe de koeien dan aan de leververvetting komt, geen idee...........bij mensen, zo lees ik; kan dat door andere oorzaken zijn? , iets met alcohol en overgewicht?Aspide83 schreef: ↑16 jul 2019 00:30 Ik als veehouder weet dat ketonen vrijkomen bij meerdere dagen in negatieve energiebalans. Dus als de koe (in mijn geval) snel afvalt door gebrek aan energie, is dus de noodvoorziening. Hierbij treedt vervetting van de lever op als het te lang duurt. Omdat de vet overblijfselen via de lever uit gefilterd worden.
Zou het op langere termijn gezond zijn om ketonen te gebruiken?
Mijn dieet???amclassic-fan schreef: ↑16 jul 2019 13:44 Heb je nu al door dat het drankje eigenlijk niets vandoen heeft met jouw dieet?
"niets"is een groot woord, kernwoord is hier wel dus ketonen.amclassic-fan schreef: ↑16 jul 2019 13:44 Heb je nu al door dat het drankje eigenlijk niets vandoen heeft met jouw dieet?