Restitutie voorinschrijfgeld bij afgelasting tocht?
Op forum van radar.avro tros heb ik een topic over brabants trots lopen!!carbonfire schreef: ↑18 mar 2018 23:23 Vandaag is de toertocht Brabants Trots (start in Tilburg) vanwege het weer afgelast. Een goede beslissing overigens. De organisatie "Golazo Cycling NL B.V." laat weten dat het inschrijfgeld (toch mooi 30 euro!) niet wordt gerestitueerd.
Is dat normaal? Doen andere toertochten dat ook niet?
linkje (google is your friend):
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &p=2530451
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &p=2530451
Live fast; die young. mijn blog
Ja ik had m zelf ook al gevonden. Maar als Jessew speciaal een account aanmaakt om ons van het bestaan van zijn topic op het Radar forum op de hoogte te stellen mag hij dat linkje ook wel zelf ff plaatsen 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hallo zeg, wat een alfamannetjes zitten er daar tussen zeg. Dan is het hier nog gemoedelijk.
Ik zou niet graag meer iets organiseren anno nu. Er is ALTIJD gezeik en je doet het nooit goed. En als er dan door serieuze overmacht een verstandige beslissing wordt genomen krijg je dit gezeik weer. En van sommige figuren op dat TROS forum zou ik enorm agressief worden met dat gedram en pseudowetboekgelul.
Das nog erger dan de Campa/spacer/zadeltas politie hier
Ik zou niet graag meer iets organiseren anno nu. Er is ALTIJD gezeik en je doet het nooit goed. En als er dan door serieuze overmacht een verstandige beslissing wordt genomen krijg je dit gezeik weer. En van sommige figuren op dat TROS forum zou ik enorm agressief worden met dat gedram en pseudowetboekgelul.
Das nog erger dan de Campa/spacer/zadeltas politie hier
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat sowieso!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Als er sprake is van serieuze overmacht en een verstandige beslissing, zal het toch geen probleem zijn de hiertoe afgesloten verzekering aan te spreken?
Vorsprung durch Pedantik
En als we alles gaan verzekeren dan wordt het inschrijfgeld 10 euro ?? duurder. Dan ga je lekker de volgende drie jaar de tocht fietsen, dan heb je het "verlies" van dit jaar er ook weer uit.
Ik zou de mensen die zo'n moeite hebben met het verlies zeggen: "ga een eindje fietsen".
Wat denk je, die vraagtekens staan er niet voor niets. Wat ik wel weet is dat een evenementen verzekering aardig aan de prijs is. Maar ik word wel moe van dat gejammer. Ga anders gewoon een goedkope toertocht rijden, doet niet zo'n pijn in de portemonnee.