nee, niks
Bike Motion 2018
-
stansfield
- Forum-lid
Staat Kask er eigenlijk? kan die niet echt vinden in de deelnemerslijst, maar mogelijk dat het onder de naam van de importeur staat.
Ben wel op zoek naar een nieuwe helm. Even goed passen daar.
Ben wel op zoek naar een nieuwe helm. Even goed passen daar.
Ik ga!
Eigenlijk vind ik begin Maart wel prettig en denk dat het voor de verkopen misschien beter is. Maar voor de nieuwigheden en nieuwtjes is Oktober veel beter.
Ik ga oriënteren voor een nieuwe racefiets en een trekking-/toerfiets met Pinion/Rohloff.
Eigenlijk vind ik begin Maart wel prettig en denk dat het voor de verkopen misschien beter is. Maar voor de nieuwigheden en nieuwtjes is Oktober veel beter.
Ik ga oriënteren voor een nieuwe racefiets en een trekking-/toerfiets met Pinion/Rohloff.
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
Kortingactie toegangsprijs Bike Motion.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Even een vraag is er iemand die naar bike motion gaat en voor mij wil kijken voor een kortingflyer die bikesuspension uitdeelt ? Ik ben helaas te lul en moet alle dagen werken maar wil mijn voorvork en achterdemper van mijn mtb laten servicen en dan is de korting wel erg fijn op een bedrag van ruim 300 euro . Ze staan in Hal 9 Ambachtplein
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Terug van bike motion viel een beetje tegen.
Erg rustig ,beetje sfeerloos.
Wel wat leuke gesprekjes gehad bij div merken,maar verder weinig nieuws onder de zon.
Vond de nieuwe Bianchi oltre cx3 disc wel mooi,eerdaags maar weer eens bij de Haan langs.
Erg rustig ,beetje sfeerloos.
Wel wat leuke gesprekjes gehad bij div merken,maar verder weinig nieuws onder de zon.
Vond de nieuwe Bianchi oltre cx3 disc wel mooi,eerdaags maar weer eens bij de Haan langs.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020