Campa groepen uitverkocht
Op zich heb je het niet slecht gedaan als fabrikant van buitensportartikelen als je eind december door de voorraad heen bent, zolang er aan het begin van de lente weer volop geleverd kan worden.
Zeker als liefhebber van het kleinere merk dat moet opboksen tegen de grote reus moet je ze dit soort dingen kunnen vergeven. Ik zie in ieder geval liever dit dan dat ze in januari personeel naar huis moeten sturen omdat de magazijnen uitpuilen van de onverkochte groepen.
Zeker als liefhebber van het kleinere merk dat moet opboksen tegen de grote reus moet je ze dit soort dingen kunnen vergeven. Ik zie in ieder geval liever dit dan dat ze in januari personeel naar huis moeten sturen omdat de magazijnen uitpuilen van de onverkochte groepen.
Campagnolo Ultra Dork
Indien men het just in time principe bij de voorraad goed uitvoert scheelt het heel wat in kosten. Zaak is dan wel dat je wel op tijd kan leveren ondanks een beperkte voorraad.
Toch is het de bedoeling met de nieuwe groepen Centaur en Potenza dat daar verandering in gaat komen. Ik ben zeer benieuwd. Niet dat ikzelf op zoek ben, maar mocht ik weer een nieuwe fiets nodig hebben dan zou het fijn zijn als er afgemonteerde fietsen met Campa te koop zijn.MarkVeenstra schreef: ↑28 dec 2017 09:44 Zou kunnen, behalve dat je campa vrijwel nooit op afgemonteerde fietsen ziet zitten als standaard...
Mag hopen van wel ( ze hadden de beste aanbieding die ik kon vinden).
Zoeven Record besteld , we wachten met spanning af....
Och als de EPO maar in voorraad is, dat meestal geen probleem bij Bakkertje.
kan ermee te maken hebben dat er een nieuwe verdeler in Nederland komt
Die moeten ook nog hun eigen fietsen opbouwen met Campa dus als ze een beperkte voorraad krijgen dat ze dus eerst hun eigen fietsen ook nog eens gaan opbouwen voordat er groepen in de verkoop gaan
Die moeten ook nog hun eigen fietsen opbouwen met Campa dus als ze een beperkte voorraad krijgen dat ze dus eerst hun eigen fietsen ook nog eens gaan opbouwen voordat er groepen in de verkoop gaan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kortom: niet doordacht en dom. Je mist nu echt omzet terwijl de Chorusgroep wel te krijgen is. In UK ook andere verdeler dan? Merlin is bijv ook leeg
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
UK weet ik verder niet maar hier in NL wel want een maatje van me werkt bij de nieuwe verdeler voor NL.
Zal van de week wel eens vragen hoe het precies zit en waarom er geen voorraad is
Zal van de week wel eens vragen hoe het precies zit en waarom er geen voorraad is
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Google eens Bakker+EPO. Notoire EPO-gebruiker die meerdere keren betrapt is.