Dat van die midges is wel een dingetje, ik zou even googlen op 'midge repellent'. Ervaringen van Schotten die ik ken zijn goed met 'Avon Skin So Soft'. Kost niet duur en werkt goed...
Tijdens LEL ben ik ook even door een zwerm heen gereden, maar redelijk zonder erg.
Ervaringsdeskundigen stellen ook voor om een route via het eiland Arran te doen met twee ferry crossings om de drukte rond Glasgow te vermijden.
Ooit ga ik deze ook doen!
Land's End naar John O'Groats
-
DeletedUser01
- Forum-lid
-
FryskBloed
- Forum-lid
Of de ferry Gourock - Kilcreggan. Of je gaat via Edinburgh, de Forth road bridge over. Leuker om dan via Braemar en Tomintoul te rijden dan via Pitlochry en de A9; er zit wel een gemeen stukje klimmen bij Cock Bridge (het begin van de Lecht road). In het noorden is het mooier om middendoor (via Lairg) te gaan of via de west kust dan via de oostkust A9; ga je toch via de oostkust sla dan Dunrobin Castle niet over, ik vond de demonstratie van een valkenier aldaar erg gaaf (ik hoop dat de Oehoe er nog is, die was helemaal indrukwekkend)
De trein terug vanuit Thurso had/heeft maar zeer beperkt ruimte voor fietsen, probeer van te voren te reserveren.
Jasmijn Muller gaat het op 1 september proberen om LEJoG in 52 uur te rijden
De trein terug vanuit Thurso had/heeft maar zeer beperkt ruimte voor fietsen, probeer van te voren te reserveren.
Jasmijn Muller gaat het op 1 september proberen om LEJoG in 52 uur te rijden