Vrouwen van wielrenners gezocht voor artikel in krant
Nee, die fietst eigenlijk niet meer. Die ene keer Ventoux (tot 3/4 ook nog eens) was er teveel aan.Jans schreef:@havana, fietst je vrouw niet meer?
Nee zonder gekheid, haar drukke leven laat het op dit moment niet toe. Werken, werken en nog eens werken....
@Aliëtte, over een paar maanden dan ook nog zo'n interview met niet fietsende mannen, van wel fietsende vrouwen? Al denk ik dat die moeilijker te vinden zijn.
In ieder geval succes, en ik ben benieuwd wat er op papier komt.
In ieder geval succes, en ik ben benieuwd wat er op papier komt.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik weet nog wel een dame hier op het forum wiens man in aanmerking komtJans schreef:@Aliëtte, over een paar maanden dan ook nog zo'n interview met niet fietsende mannen, van wel fietsende vrouwen? Al denk ik dat die moeilijker te vinden zijn.
Nee hoor, die fietst nog meer. En is juist de "aandrijver" geweest waardoor ik meer ging fietsen.afrit13 schreef:Ik weet nog wel een dame hier op het forum wiens man in aanmerking komtJans schreef:@Aliëtte, over een paar maanden dan ook nog zo'n interview met niet fietsende mannen, van wel fietsende vrouwen? Al denk ik dat die moeilijker te vinden zijn.![]()
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik doelde niet op jou.Jans schreef:Nee hoor, die fietst nog meer. En is juist de "aandrijver" geweest waardoor ik meer ging fietsen.afrit13 schreef:Ik weet nog wel een dame hier op het forum wiens man in aanmerking komtJans schreef:@Aliëtte, over een paar maanden dan ook nog zo'n interview met niet fietsende mannen, van wel fietsende vrouwen? Al denk ik dat die moeilijker te vinden zijn.![]()
Of heb ik de verkeerde schoen opgepakt?
Waarschijnlijk omdat jij haar advies ter harte hebt genomen 
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat vind ik leuk! Ik wil jou interviewen.Tracing_NL schreef:@ TS: Mijn vrouw vind duur en lycra pakjes (ik heb nu eenmaal een goddelijk lichaam![]()
)niet zo'n probleem (denk/hoop ik
). Het probleem begint bij haar bij geschoren benen
, en met name TIJDSINVESTERING!
enfin, ik heb de link doorgemaild an ik laat je weten of ze mee wil werken