BRM Boekelo 400, zaterdag 11 maart 2017
Helaas ook verhinderd (gelukkig niet om medische redenen), maar veel fietsplezier aan de deelnemers gewenst. Wij verwachten natuurlijk wel een mooi verslag van jullie avonturen.
Laatst gewijzigd door slugbait op 10 mar 2017 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Poeh Poeh. Jeffrey gaat ook mee @mr Boekelo. Net overgehaald omdat ook hij net als ik een perfecte voorbereiding aan het draaien is met wat drankjes en hapjes.
Bidon extra vocht meenemen om het vanavond ontrokken vocht te compenseren schat ik in, we gaan er voor.
Bidon extra vocht meenemen om het vanavond ontrokken vocht te compenseren schat ik in, we gaan er voor.
Ik heb:
31 etiketten geplakt,
1 kaart met de hand geschreven,
128 stempels gezet,
64 strookjes geplakt.
Kortom: er zijn 32 starters ingeschreven. De weersverwachtingen zien er goed uit met lekker frisse nacht.
@oehT we hebben volgens mij contact gehad.
31 etiketten geplakt,
128 stempels gezet,
64 strookjes geplakt.
Kortom: er zijn 32 starters ingeschreven. De weersverwachtingen zien er goed uit met lekker frisse nacht.
Correct.
Jeffrey fietst trouwens ook mee, die heb ik voor een uurtje terug ook over de streep getrokken. Die moet nog inschrijven schat ik in, dus neem wat inkt en een setje formulieren mee.
Vind het mooi dat je alvast mijn stempels hebt gezet, dat scheelt wat gedoe morgennacht
Jeffrey fietst trouwens ook mee, die heb ik voor een uurtje terug ook over de streep getrokken. Die moet nog inschrijven schat ik in, dus neem wat inkt en een setje formulieren mee.
Vind het mooi dat je alvast mijn stempels hebt gezet, dat scheelt wat gedoe morgennacht
Mooi aantal voor een 400 in maart.Boekelo schreef:Ik heb:
31 etiketten geplakt,
128 stempels gezet,
64 strookjes geplakt.