Ik lees slechts 1 keer deze opmerking in de hele discussie, wat m.i. nog steeds het belangrijkste argument is om te kiezen voor de Zonda's...Kiekeboe schreef:de Zonda is de betere keuze.
De interne velgbreedte is 17mm t.o.v. 15mm voor de R3.
.
racing 3 of zonda c17
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Zonda's
-
kharmanist
- Forum-lid
Zonda's zijn recent vernieuwd (met idd een velgbreedte van 17c)... dus dat zou ook de reden zijn om hiervoor te opteren (25mm banden zitten beter op de velg).
Wat ik echter niet goed begrijp is dat de Fulcrum 3 nog niet vernieuwd zijn (zal vermoedelijk toch ook niet lang op zich laten wachten?).
Wat ik echter niet goed begrijp is dat de Fulcrum 3 nog niet vernieuwd zijn (zal vermoedelijk toch ook niet lang op zich laten wachten?).
Fulcrum is een bijmerk met een goeie reputatie en de bredevelgentrend is nog niet echt algemeen doorgedrongen tot een grote meerderheid zodat ze toch wel verkocht worden, althans zoiets zal de overweging zijn bij het management.
En misschien is er wel een grote werkvoorraad velgen die op moet....wie weet.
En misschien is er wel een grote werkvoorraad velgen die op moet....wie weet.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
Wilier_Granturismo
- Forum-lid
Ik liep met dezelfde vraag (Racing 3 vs. Zonda) ik heb contact gezocht met de importeur (Oneway-distribution b.v) van Fulcrum en heb het volgende daar neergelegd:
VRAAG:
Beste,
Voor mijn racefiets ben ik opzoek naar nieuwe wielen, mijn voorkeur gaat uit naar de Fulcrum 3.
Nu zijn de Campa wielen die "gelijkwaardig' zijn inmiddels uitgevoerd in C17 versie, nu is mijn vraag: komen de Fulcrum 3 ook in C17 versie en zo ja, wanneer ?
Met vriendelijke groet,
ANTWOORD
Beste heer,
Naar alle waarschijnlijkheid komen ook de Fulcrum wielen in C17 echter is er nog niets van bekend wanneer dat gaat worden.
Omdat dat nu nog niet bekend is houden wij rekening met de lancering daarvan op Eurobike in Augustus.
Met sportieve groet / Best egards,
VRAAG:
Beste,
Voor mijn racefiets ben ik opzoek naar nieuwe wielen, mijn voorkeur gaat uit naar de Fulcrum 3.
Nu zijn de Campa wielen die "gelijkwaardig' zijn inmiddels uitgevoerd in C17 versie, nu is mijn vraag: komen de Fulcrum 3 ook in C17 versie en zo ja, wanneer ?
Met vriendelijke groet,
ANTWOORD
Beste heer,
Naar alle waarschijnlijkheid komen ook de Fulcrum wielen in C17 echter is er nog niets van bekend wanneer dat gaat worden.
Omdat dat nu nog niet bekend is houden wij rekening met de lancering daarvan op Eurobike in Augustus.
Met sportieve groet / Best egards,
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
(italiaanse levertijd)=(normale levertijd)*(n.t.b.)
Nu in de aanbieding bij Futurumshop: https://www.futurumshop.nl/campagnolo-z ... wart.phtml.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Zijn de Zonda C17s ook 2-way fit/tubeless ready?
In de product specs bij Futurum staat van wel, in de comments van niet.
In de product specs bij Futurum staat van wel, in de comments van niet.
- Desertstorm
- Forum-lid
R3 zijn er (voor zover ik weet) alleen met witte naaf. Zonda's met zwarte naaf. Is ook nogal een verschil m.i.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."