Vandaag naar de sportarts geweest en ik weeg 61 kg bij 186 cm dus het ongezonde eten mag nog even

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Hier nog 1. Kom prima de dag door met 2 boterhammen als ontbijt, tussendoor een banaan, lunch 2 boterhammen, en smiddags 2 stuks fruit en 2 pauzekoeken. Kan prima een tijdje op 1700 kcal leven. Moet zeggen dat ik wel de nodige reserve heb (veelal opgebouwd met de vloeistof van de lokale bierbrouwer :O)Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...
Waarom zou je minderen als je er niet dik van wordt? Als ik 4 sneetjes brood per dag eet weeg binnen de kortste keren nog maar 60kg en ik fiets niet eens veel en vooral niet hard.Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...