BRM 200 Boekelo, woensdag 28 december 2016
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Dat kan, zorg ervoor dat je tijd overhoudt om in te schrijven.
Afgelopen brevet, mijn eerste, is mij bijzonder goed bevallen. Goede kans dat ik weer aan de start verschijn, mits het niet -6 is zoals zojuist 70km door de avond..... Wat een koude vingers heb ik net gehad dan 
hmm, klinkt heel verleidelijk, maar denk dat ik tegen die tijd in de Dolomieten zit, en als de wegen daar vrij van sneeuw zijn gaat de winterfiets gewoon weer mee. Mocht ik toch in NL blijven, dan probeer ik ook van de partij te zijn (mits het niet sneeuwt, hoewel me dat vorige winter in Tecklenburg/Bad Iburg ook niet tegengehouden heeft met fietsen)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
Daniel1989
- Forum-lid
Ik zou ook graag mee rijden. Maar hoe zit het met de route. Deze is niet uitgepijld toch ?
Moet je hem vooraf in je nav zetten ?
Moet je hem vooraf in je nav zetten ?
Inderdaad gewoon de GPX op je GPS kwakken en rijden maar...
Goed om te beseffen: steeds je routebeschrijving checken komt de gemiddelde snelheid niet ten goede. Gps houdt er veel meer de vaart in.alien schreef:Je kunt ook op basis van de routebeschrijving rijden. Zoals ooit gebruikelijk (en de bedoeling) was.
-
FryskBloed
- Forum-lid
Routebeschrijving uitprinten en in een plastic ziploc zakje meenemen is altijd handig. Voor als je GPS het begeeft, of als je de reserve accu op de keukentafel laat liggen
Ik heb Scherpenzeel - Zwolle met de routebeschrijving gereden en dat was prima te doen, in elk geval veel beter dan steeds op je telefoon te kijken of je nog op de route zat.
Maar GPS met de route fietst het fijnst vind ik. Ik rijd tegenwoordig continu ingezoomd op 300 meter, dan krijg ik ook de kleine wegen te zien (Edge 800 met Garmin City Navigator kaart). Dat bevalt me beter dan uitgezoomd rijden en zo nu en dan inzoomen, wat ik tijdens m'n eerste brevet en tijdens vakanties deed.
Alternatief: aanhaken bij iemand die met GPS rijdt
Maar GPS met de route fietst het fijnst vind ik. Ik rijd tegenwoordig continu ingezoomd op 300 meter, dan krijg ik ook de kleine wegen te zien (Edge 800 met Garmin City Navigator kaart). Dat bevalt me beter dan uitgezoomd rijden en zo nu en dan inzoomen, wat ik tijdens m'n eerste brevet en tijdens vakanties deed.
Alternatief: aanhaken bij iemand die met GPS rijdt
FryskBloed schreef: Alternatief: aanhaken bij iemand die met GPS rijdt
https://www.strava.com/activities/125157204
Die 200 km op de fiets zal wel lukken (mits het een beetje redelijk weer is). Alleen die 400 km autorijden daar zie ik meer tegenop. Financieel en qua tijd. Toch 40 liter benzine voor een beetje fietsen
. Het lijkt mij wel een hele mooie tocht
Of zijn er misschien nog mensen uit de regio Den Haag/ Rotterdam/ Zoetermeer ?
Ik kom zelf uit Pijnacker, wellicht carpoolen ??? Scheelt weer de helft in kosten
Bij interesse > stuur ff een PB
Of zijn er misschien nog mensen uit de regio Den Haag/ Rotterdam/ Zoetermeer ?
Ik kom zelf uit Pijnacker, wellicht carpoolen ??? Scheelt weer de helft in kosten
Bij interesse > stuur ff een PB
ga je richting zee dan heb je de wind niet mee!
-
Daniel1989
- Forum-lid
Ik kom uit alphen aan de rijn. En heb een grote auto. Waar zeker 2 fietsen in passen.
Ik moet het alleen nog even met mn vrouw overleggen
Ik moet het alleen nog even met mn vrouw overleggen