Er zijn plannen voor een Groningen-Barendrecht-Zuidlaren-team. Dus houd contact, zou ik willen voorstellen!FryskBloed schreef:Ik heb nog niks in de agenda staan dat weekend, dus als jullie een rookie mee willen hebben...
Fleche NL
-
DeletedUser01
- Forum-lid
De finishplaats van de Fleche is het dorpshuis in Odijk. Finish is op paaszondag 16 april om 12u00.
De aanmelding start op 1 februari en sluit op 1 april. op de site van randonneurs.nl komt een aanmeldingsformulier te staan. Aanmelding voor deze fleche gebeurt namelijk klassiek. De teamcaptain vult het formulier in en stuurt het formulier naar het speciale fleche email adres.
Uiteraard zullen er mensen zijn die mee willen doen maar nog geen team gevonden hebben. In eerste instantie zijn de beste plekken om teams te formeren de PBP-fietsers groep op Yahoogroups, het Fleche evenement op Facebook en de Fleche discussies op fiets.nl en het Rennrad-News Forum (dit laatste met name voor mensen die graag in de oostelijke provincies starten). In een latere instantie gaan we inventariseren welke captains nog teamleden zoeken en welke rijders nog een team zoeken.
De aanmelding start op 1 februari en sluit op 1 april. op de site van randonneurs.nl komt een aanmeldingsformulier te staan. Aanmelding voor deze fleche gebeurt namelijk klassiek. De teamcaptain vult het formulier in en stuurt het formulier naar het speciale fleche email adres.
Uiteraard zullen er mensen zijn die mee willen doen maar nog geen team gevonden hebben. In eerste instantie zijn de beste plekken om teams te formeren de PBP-fietsers groep op Yahoogroups, het Fleche evenement op Facebook en de Fleche discussies op fiets.nl en het Rennrad-News Forum (dit laatste met name voor mensen die graag in de oostelijke provincies starten). In een latere instantie gaan we inventariseren welke captains nog teamleden zoeken en welke rijders nog een team zoeken.
Het aanmeldingsformulier staat sinds gisteren als download op http://www.randonneurs.nl/event/brm-360-divers-nl/
Aanmelding op fleche @ randonneurs . nl (spaties verwijderen)
Aanmelding op fleche @ randonneurs . nl (spaties verwijderen)
Het Groningen-Zuidlaren-Barendrecht team is druk bezig met de routeplanneralien schreef:De eerste inschrijvingen druppelen binnen... kom op mensen, bel je fietsvrienden, zet je achter je favoriete routeplanner en schrijf je in!
-
DeletedUser01
- Forum-lid
De route vanuit Groningen lijkt tot nu toe heel mooi! 
Ik heb nog geen flauw idee hoe ik ga fietsen...
Wel ongeveer 360- km.
Vanuit Venlo
Ivo bedankt dat je mij in de goede richting hebt gewezen
Wel ongeveer 360- km.
Vanuit Venlo
Ivo bedankt dat je mij in de goede richting hebt gewezen
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist