Festka bikes
Die onderbuis van de Protos..................
- daniel1975
- Forum-lid HC
En toch.....die Basso..... die zou het voor mij dan toch winnen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Jij kende Feskta natuurlijk weer niet 
Hou op hahaha, heb er lang over nagedacht maar de Basso is te racy qua geo ook de pressfit vond ik niet fijn. Beide zijn apart maar toch vooral de geo heeft de doorslag gegeven en zoals havana al aangaf het lakwerk van Festka moet subliem zijn!daniel1975 schreef:En toch.....die Basso..... die zou het voor mij dan toch winnen.
Was ook een beetje een keuze tussen Charlize Theron of Claudia Cardinale....
YFood !!!
Leuk dat je dat aandurft. Ik heb ook de Festka One route overwogen voor de aankoop van de Parlee, maar toch van afgezien. Misschien chicken gedrag, maar omdat je ze vooral ziet langskomen als visuele pareltjes en minder in 'rave reviews' over het rijgedrag. Zeer mooie keuze!

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben ik toch benieuwd wie de Charlize is in dit geval 
Die uber-racy geo's die je heel vaak tegen komt bij de meest mooie (top) modellen is soms wel een dealbreaker ja
PF is nog de minst rotte als ik het goed heb begrepen. Alleen de boel goed servicen is niet fijn; moet je weer rammen en persen.
Die uber-racy geo's die je heel vaak tegen komt bij de meest mooie (top) modellen is soms wel een dealbreaker ja
PF is nog de minst rotte als ik het goed heb begrepen. Alleen de boel goed servicen is niet fijn; moet je weer rammen en persen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!