Kleding en schoeisel gemaakt in Europa
- devriesman
- Forum-lid
Mijn Castelli komt uit Romania, Bosnia Herz 3x, Croatia 2x en helaas, gezakt, Morocco.
Ik heb een heerlijke winterbroek van Rose, die komt gewoon uit China.
Ik heb een heerlijke winterbroek van Rose, die komt gewoon uit China.
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ik kan zo even niet vinden waar Rogelli wordt gemaakt?
http://www.morvelo.com/
De twee shirts die ik heb komen allebei uit Polen. Broekje komt uit Letland.
De twee shirts die ik heb komen allebei uit Polen. Broekje komt uit Letland.
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.
Rapha wordt toch ook in Bulgarije gemaakt?
Ik kan in mijn shirtjes geen "land van herkomst" vinden. Maar gezien het kleinschalige karakter van Torm, en de voorliefde voor "local business" van de 2 eigenaren, kan ik me bijna niet voorstellen dat de heren dit uit het verre oosten importeren.
Dus: Torm! (Torm.cc)
Dus: Torm! (Torm.cc)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou je perse in europa gemaakt materiaal willen hebben?
Niet alles uit China is slecht, niet alles uit Europa is goed (qua omstandigeheden, etc).
Niet alles uit China is slecht, niet alles uit Europa is goed (qua omstandigeheden, etc).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Duurde nog lang voordat deze vraag kwam.
Mij persoonlijk gaat het vooral om de openheid van de kledingmerken. Ik vind het toch een beetje teleurstellend als een merk zich als ,bijvoorbeeld, Italiaans presenteert en je na aanschaf "made in China" op de label ziet staan.
Daarnaast zie ik toch meer in werkgelegenheid in Europa dan in Azië.

Daarnaast zie ik toch meer in werkgelegenheid in Europa dan in Azië.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb ook bewust paar dagen gewacht 
Echt italiaans is er bijna niet meer. Net als in de voedingsmiddelen wordt het vooral als lokkertje gebruikt of worden de spullen daar door de design afdeling bedacht.
Bertolli heeft ook niks meer met Italie te maken, maar is gewoon een merknaam die Unilever mag gebruiken (en niet te vreten).

Echt italiaans is er bijna niet meer. Net als in de voedingsmiddelen wordt het vooral als lokkertje gebruikt of worden de spullen daar door de design afdeling bedacht.
Bertolli heeft ook niks meer met Italie te maken, maar is gewoon een merknaam die Unilever mag gebruiken (en niet te vreten).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Tip:daniel1975 schreef:Waarom zou je perse in europa gemaakt materiaal willen hebben?
Maak even een eigen topic aan voordat dit topic weer helemaal uit de bocht gaat.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend