@mods: wellicht tijd om eens iets te doen aan de sfeer die deze meneer steeds neerzet (en daarna dit topic opschonen).Quarantanove schreef:Bedankt voor de tip.Sebastiaan86 schreef:Vanaf 17:45 Arnhem Veenendaal Classic live op Eurosport 1!
Ik was door de overdreven aandacht in de media voor de OS vergeten dat deze mooie koers vandaag is.
Vuelta 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meneer is gewoon kampioen citroenen eten. Zie ook ander topic. Er kan nooit iets zonder een negatieve verwijzing.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Wat is er negatief in die zin? Ik zeg daarin a) dat ik Arnhem-Veenendaal een mooie koers vind en b) zeg dat ik dat ik vind dat er overdreven veel media aandacht is voor de OS en bedoel daarmee dat daardoor de aandacht voor bijvoorbeeld Arnhem-Veenendaal nagenoeg wegvalt en dat vind ik jammer.daniel1975 schreef:Meneer is gewoon kampioen citroenen eten. Zie ook ander topic. Er kan nooit iets zonder een negatieve verwijzing.@mods: wellicht tijd om eens iets te doen aan de sfeer die deze meneer steeds neerzet (en daarna dit topic opschonen).Quarantanove schreef:Bedankt voor de tip.Sebastiaan86 schreef:Vanaf 17:45 Arnhem Veenendaal Classic live op Eurosport 1!
Ik was door de overdreven aandacht in de media voor de OS vergeten dat deze mooie koers vandaag is.
-
- Forum-lid
Ik spoor niets aan. Ik vroeg of er soms een pooltje zou zijn en doel daarmee op het feit dat die renners helaas in het verleden nogal eens zijn gevallen.Gastheerg schreef:+1tieky schreef:(-1 voor Quarantanove, weer lekker zure stemmingmakerij, wat zal jij gezellig zijn op verjaardagsfeestjes)
Wie aanspoort tot pooltjes met valpartijen hoort hier wat mij betreft niet. Een keertje met elkaar over de grond liggen rollen is prima. Afgelopen zondag prima met een aantal mensen gefietst waar ik hier wel eens mee in de clinch heb gelegen. Gaat prima. Een keer uitglijden in een topic is niks mis mee. Eigenwijs kunnen we ook wel van elkaar hebben. De lol van een forum is de diversiteit.
Maar een post met een verwijzing naar pooltjes voor valpartijen?
Dan ben je een in en in ziek mens die als ik modje was nu van dit forum werd gelazerd. Ik ben TEGEN het vragen om rood maar in dit geval wordt het toch een keertje tijd. Smiley of niet dit is ziek, ziek, ziek!
En idd zo'n gast hoef ik niet te zien op een feestje.
EDIT: overigens prima zaak om voor deze mooi ronde een topic te openen![]()
Ga er van genieten!
Ik vind valpartijen in het wielrennen afschuwelijk. Die zijn er eel te veel en vooral met lichamelijk letsel tot gevolg Ik erger me er enorm aan dat de UCI veel te weinig maatregelen invoert om de vele valpartijen terug te dringen.
Ik wens je veel plezier met het volgen van deze Vuelta en raad je aan iets aan je lange tenen te laten doen.
Misschien moet jij mijn geheugen dan maar even opfrissen. Wanneer is Kruijswijk naast de Giro van dit jaar dan nog meer gevallen?
En als zoveel mensen commentaar op je gedrag hebben moet je misschien eens in de spiegel kijken, ipv over iemands lange tenen te beginnen.
En als zoveel mensen commentaar op je gedrag hebben moet je misschien eens in de spiegel kijken, ipv over iemands lange tenen te beginnen.
Wordt het niet tijd dat je anti depressievia gaat slikken,kom op zeg beide geleerd van de stuurfout en nu weer vol er tegen aan.Quarantanove schreef:Organiseert Lotto.NL niet een prognosetotootje waarin je mag voorspellen of die twee tijdens de Vuelta vallen en zo ja in welke etappe?DirkJanMoedt schreef:Ik verwacht veel van Kruiswijk en de hulp van Gesink daarbij.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
nijkie schreef:Je mag er maar 1 kiezen volgens de forum regels.lb117 schreef:Ik zet mijn geld op Contador en verder zet ik mijn geld op quintana kruijswijk en chavez
Excuus voor de slechte zinsnede, ik ga voor Contador en de overige zijn de kandidaten voor het podium.
Hoe zou Froome deze ronde verteren?
Geen idee maar heeft laten zien ook alleen heel hard te kunnen rijden.
Persoonlijk vindt ik de Vuelta en Giro wel mooier dan de Tour ivm steilere klimmen waar ze het verschil meer kunnen maken.
Persoonlijk vindt ik de Vuelta en Giro wel mooier dan de Tour ivm steilere klimmen waar ze het verschil meer kunnen maken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Maar dat kan ook wel eens met de opgeklopte media-aandacht te maken hebben.
Ik merkte het aan mezelf bij deze olympische spelen ook. Naarmate het toernooi vorderde, begon ik steeds meer aversie te voelen tegen het ongelooflijke nationalistische gewauwel om iedere wedstrijd heen.
Ik merkte het aan mezelf bij deze olympische spelen ook. Naarmate het toernooi vorderde, begon ik steeds meer aversie te voelen tegen het ongelooflijke nationalistische gewauwel om iedere wedstrijd heen.
Inderdaad. Dat is fout en kan echt niet.kxlight schreef:Vuelta gaat morgen beginnen en er niet eens een fatsoenlijk topic over... Dat kan niet.

Zitten er dit keer weer van die insane stijle klimmen in trouwens? Ik durf wel een beetje op Valverde te gokken.
@ Quarantodinges; hoe komt het dat je nooit iets op kunt noemen zonder ook iets negatiefs er over te zeggen. Als jij een perfect gebakken appeltaart gemaakt door 5 meesterchefs voor je neus krijgt ben je nog in staat om te gaan zoeken naar de vlek in het tafelkleed. Dat is ook een levensvisie maar wel een beetje een treurige. Mag je dus nooit ergens kritiek op hebben? Ja natuurlijk wel, ik doe het zelf ook met regelmaat. Maar altijd, en overal en op alles? Djees.
Veni. Vidi. Fietsie.