Giro 2018
Zou wel eens een magere bezetting kunnen worden deze Giro.
Froome rijdt 100% zeker de Tour. Dumoulin zal de Tour rijden indien er minimaal nog één tijdrit bij komt (naast de reeds uitgelekte ploegentijdrit). Barguil zal de Tour wel moeten rijden, zijn ploeg zal geen wildcard krijgen voor de Giro. FDJ en AG2R zullen hun kopmannen Pinot en Bardet ook het liefst uitspelen op eigen bodem.
Grote vraag is wat Movistar zal doen. Met Quintana, Valverde en Landa hebben ze drie grote namen. Mij verwachting is dat ze Quintana uitspelen in Giro en Landa in de Tour. Valverde zou wel eens beide kunnen gaan rijden, hij is één van de weinige renners die dat aan kan.
Froome rijdt 100% zeker de Tour. Dumoulin zal de Tour rijden indien er minimaal nog één tijdrit bij komt (naast de reeds uitgelekte ploegentijdrit). Barguil zal de Tour wel moeten rijden, zijn ploeg zal geen wildcard krijgen voor de Giro. FDJ en AG2R zullen hun kopmannen Pinot en Bardet ook het liefst uitspelen op eigen bodem.
Grote vraag is wat Movistar zal doen. Met Quintana, Valverde en Landa hebben ze drie grote namen. Mij verwachting is dat ze Quintana uitspelen in Giro en Landa in de Tour. Valverde zou wel eens beide kunnen gaan rijden, hij is één van de weinige renners die dat aan kan.
Mee eens, alleen movistar denk ik precies andersom. Landa zal zich eerst als kopman moeten bewijzen in Giro/Vuelta (als knecht hard een berg oprijden is anders dan als kopman, zie veel voormalige sky-knechten), en Quintana zal na de teleurstelling dit seizoen vol voor de Tour willen gaan.havana schreef: ↑21 sep 2017 13:10 Zou wel eens een magere bezetting kunnen worden deze Giro.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Ik denk het niet, omdat Q gewoon een zeer magere tijdrijder is. Alleen al daarom kan hij de Tour nooit winnen, zelfs podium wordt heel lastig. In de Giro is de bezetting een stuk minder en zou het wél kunnen winnen, ondanks zijn mindere tijdrit.
En Landa hoeft zich denk ik niet te bewijzen, daar was zoveel interesse voor dat hij echt wel heeft onderhandeld dat hij de Tour mag rijden. Hij maakt ook een veel grotere kans omdat hij stukken beter kan tijdrijden.
Van de grote kanonnen is het ook nog de vraag wat Nibali zal gaan doen. Ook Aru is nog een vraagteken. Uran zal de Tour wel gaan rijden, dat is immers niet slecht gegaan dit jaar.
En Landa hoeft zich denk ik niet te bewijzen, daar was zoveel interesse voor dat hij echt wel heeft onderhandeld dat hij de Tour mag rijden. Hij maakt ook een veel grotere kans omdat hij stukken beter kan tijdrijden.
Van de grote kanonnen is het ook nog de vraag wat Nibali zal gaan doen. Ook Aru is nog een vraagteken. Uran zal de Tour wel gaan rijden, dat is immers niet slecht gegaan dit jaar.
Laatst gewijzigd door havana op 27 sep 2017 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Maar de tweede lijn is toch niet slecht?
Thomas, Poels, Kelderman, Oomen, Quintana, Valverde, Aru, Lopez, Dennis, Kruiswijk, Jungels, Yates
Als dan evt Nibali zich nog bedenkt, heb je toch aardige lijst.
En stel nou dat de Tour (enorm) veel tijdrit km's krijgt, dan is het maar de vraag wat Bardet, Chaves en dat soort mannen doen. Kansloos voor P4 rijden, of misschien eens alles op Giro zetten en daarna proberen nog te pieken in Vuelta?
Thomas, Poels, Kelderman, Oomen, Quintana, Valverde, Aru, Lopez, Dennis, Kruiswijk, Jungels, Yates
En stel nou dat de Tour (enorm) veel tijdrit km's krijgt, dan is het maar de vraag wat Bardet, Chaves en dat soort mannen doen. Kansloos voor P4 rijden, of misschien eens alles op Giro zetten en daarna proberen nog te pieken in Vuelta?
Geraint Thomas, Meintjes zouden ook nog toegevoegd kunnen worden aan dat lijstje.
Trek-Segafredo heeft Gianluca Brambilla van QS gehaald voor de Giro.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
Oomen en Dennis 2e lijn?????Bospaadje schreef: ↑21 sep 2017 15:14 Maar de tweede lijn is toch niet slecht?
Tja, ze hebben nog niet de kans gehad voor eigen succes te rijden. Zet ze maar in je scorito poultje, mag je me naderhand bedanken of afschieten.
Al zal Dennis waarschijnlijk wel weer ergens gaan zonnebaden en kansloos zijn voor GC.
Al zal Dennis waarschijnlijk wel weer ergens gaan zonnebaden en kansloos zijn voor GC.
Dennis moet idd wel uit gaan kijken dat hij niet een eeuwige belofte wordt à la Phinney. Hij gaat er ook erg vaak bij liggen trouwens...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC