Buitenbandjes voor slechtere weer
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom jezelf in de winter bovenop het slechte weer ook nog eens pijnigen met van die lomp zwaar lopende winterbanddingen.
Met een Conti GP4000II rij je ook zelfde lek, maar fiets je comfortabelere en meer grip.
Met een Conti GP4000II rij je ook zelfde lek, maar fiets je comfortabelere en meer grip.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hoeveel kilometer en onder welke omstandigheden heb jij met de Vredenstein senso extreme gereden?daniel1975 schreef:Waarom jezelf in de winter bovenop het slechte weer ook nog eens pijnigen met van die lomp zwaar lopende winterbanddingen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nul 
+1; ze zitten er bij mij nu ook onder, en zo dramatisch rijden ze echt niet. Én ze gaan niet lek, dat vind ik nu veel belangrijker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hey, tegen de tijd dat mijn huidige Schwalbe One versleten is roept de koekoek weer 
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Ik rag graag over schelpenpaden en dergelijke zo nu en dan. Banden hebben echt veel te verduren bij mij. Ik rij nooit lek. Met Vredestein dus. Wat ik absoluut onderken is dat ze naarmate ze slijten rap minder worden vwb de rolweerstand. Ze gaan stroperig lopen. Maar voor een lompe beer als ik is dat niet zo'n issue nu..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ah, dat is het. Ik ben een veel te fijngevoelig prinsesje 
Dat sowieso

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?