Android GPS logging
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Sorry mijn fout.
What makes the boat go faster?
Hey meerdere Android gebruikers 
Ik heb een fietshouder en ja ik fiets zo min mogelijk met regen maar m'n Desire is redelijk druppelbestendig. Ik navigeer dus ook via CoPilot (je kan ook met .gpx routes invoeren) en verder gebruik ik Sportypal en Sportstracklive voor de tracks.
Ik heb een fietshouder en ja ik fiets zo min mogelijk met regen maar m'n Desire is redelijk druppelbestendig. Ik navigeer dus ook via CoPilot (je kan ook met .gpx routes invoeren) en verder gebruik ik Sportypal en Sportstracklive voor de tracks.
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Michie23"]Hey meerdere Android gebruikers 
Ik heb een fietshouder en ja ik fiets zo min mogelijk met regen maar m'n Desire is redelijk druppelbestendig. Ik navigeer dus ook via CoPilot (je kan ook met .gpx routes invoeren) en verder gebruik ik Sportypal voor de tracks.[/quote]
Dit bevestigd dus dat combineren gewoon mogelijk is
Waar heb je overigens je fietshouder gehaald?
Ik heb een fietshouder en ja ik fiets zo min mogelijk met regen maar m'n Desire is redelijk druppelbestendig. Ik navigeer dus ook via CoPilot (je kan ook met .gpx routes invoeren) en verder gebruik ik Sportypal voor de tracks.[/quote]
Dit bevestigd dus dat combineren gewoon mogelijk is
Waar heb je overigens je fietshouder gehaald?
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Blijft mijn vraag over batterij levensduur in combinatie met GPS, hartslag, cadans, snelheid, hoogte, etc. Dus vergelijkbaar met Edge 705g.
What makes the boat go faster?
[quote="Livio Livius"]Blijft mijn vraag over batterij levensduur in combinatie met GPS, hartslag, cadans, snelheid, hoogte, etc. Dus vergelijkbaar met Edge 705g.[/quote]
Zoals ik al aangaf, is afhankelijk van het type toestel. Wil je dit testen, zul je het in de praktijk moeten proberen. Mijn verwachting is dat batterijduur wel minder zal zijn als een apparaat wat geoptimaliseerd is voor (lange) fietsroutes.
Zoals ik al aangaf, is afhankelijk van het type toestel. Wil je dit testen, zul je het in de praktijk moeten proberen. Mijn verwachting is dat batterijduur wel minder zal zijn als een apparaat wat geoptimaliseerd is voor (lange) fietsroutes.
Heeft iemand ook ervaring met Velox?
screenshots
screenshots
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-
goodriddance
- Forum-lid
Ik heb het geprobeerd (voordat ik uiteindelijk toch een Edge kocht) maar ik vond Sportypal vele malen beter dan Velox. Destijds crashte Velox ook af en toe na een uur, vond ik bijzonder irritant. Misschien is dat inmiddels verholpen?
Bedankt voor je reactie. Maar volgens mij kun je niet navigeren hiermee, ofwel?
Ligt het aan mij of zijn er nog maar weinig fietsers die Androids gebruiken. Ik zou verwachten dat er nogal wat gadget-liefhebbers rondrijden en niet alleen leuke fietsen hebben maar ook leuke smartphone's...
Gr
Eric
Ligt het aan mij of zijn er nog maar weinig fietsers die Androids gebruiken. Ik zou verwachten dat er nogal wat gadget-liefhebbers rondrijden en niet alleen leuke fietsen hebben maar ook leuke smartphone's...
Gr
Eric
Groet,
Eric
Eric
-
goodriddance
- Forum-lid
Tsja, ik ben uiteindelijk ook voor een Garmin gegaan. Voor mij als fietser de ideale gadget... veel minder fragiel ook dan mijn Android foon waar ik toch zuinig op ben.
Ik gebruik ook Sportstracker en die voldoet prima MITS je de minimale ontvangst laag zet anders laat hij het al snel afweten als de gsm in het zakje op je rug zit... Verder gewoon goed programma!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe