Ik doe het volgend jaar nog een keer dunnetjes over! Wel nog even hopen dat de GranFondo Barcelona gunstig valt wat datum betreft.
http://www.wielerbus.nl/evenementen/10- ... ip-girona/
Nog meer forumleden die wel in zijn voor een meeting in Girona, of liggen jullie allemaal ergens op een strand en denken jullie nog niet aan 2017
Girona- Gran Fondo Barcelona.
Alles heeft voor en nadelen met welk vervoermiddel je ook gaat.Joseba schreef:Ik heb deze reis al eens eerder voorbij zien komen. Begrijp niet zo goed waarom mensen in een bus gaan zitten naar Girona als je voor minder geld in twee uurtjes met het vliegtuig daar bent. Echt zonde van de tijd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Goedkoper en comfortabeler niet. Vlieg regelmatig maar wennen doe ik er niet aan, irriteer me aan van alles. Been ruimte is drama. Extra bagage, je fiets mee (met de vraag hoe deze dan aankomt) of een lettertje verkeerd getypt op je ticket is fors bijbetalen.Joseba schreef:Ik zie de nadelen van het vliegen niet zo als ik eerlijk ben. Sneller, goedkoper, comfortabeler...
Bussen van tegenwoordig doen voor comfort niets meer onder, al staat daar tegenover dat de reistijd natuurlijk wel een stuk langer is. Maar met een boekje, een filmpje en gezellige mensen om me heen (die tref ik nou nooit in het vliegtuig ) vliegt de tijd voor mij. Beetje samen uit samen thuis gevoel. En mensen met vliegangst zijn ook niet op 1 hand te tellen.
Ach, blijft persoonlijke voorkeur. Ieder z'n ding.
Ik ben ook een keer naar Barcelona gevlogen en de fiets meegenomen maar dat nooit meer. Te veel gedoe, vooral in Barcelona.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
En bij schade maar de vraag of je tegemoetgekomen wordt!body schreef:Ik ben ook een keer naar Barcelona gevlogen en de fiets meegenomen maar dat nooit meer. Te veel gedoe, vooral in Barcelona.