Alles over vakanties op én met de fiets

Girona- Gran Fondo Barcelona.

den Lepe
Forum-lid

den Lepe 11 aug 2016 16:34

Ik doe het volgend jaar nog een keer dunnetjes over! Wel nog even hopen dat de GranFondo Barcelona gunstig valt wat datum betreft.

http://www.wielerbus.nl/evenementen/10- ... ip-girona/

Nog meer forumleden die wel in zijn voor een meeting in Girona, of liggen jullie allemaal ergens op een strand en denken jullie nog niet aan 2017 :roll:

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 11 aug 2016 18:53

Ik ben er nog niet uit voor volgend jaar.
Omgeving om te fietsen en Girona zijn schitterend.
Ik sta wel op de cover zie ik de linker met de fluo schouders.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 11 aug 2016 19:08

Ik heb deze reis al eens eerder voorbij zien komen. Begrijp niet zo goed waarom mensen in een bus gaan zitten naar Girona als je voor minder geld in twee uurtjes met het vliegtuig daar bent. Echt zonde van de tijd.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 11 aug 2016 19:15

Joseba schreef:Ik heb deze reis al eens eerder voorbij zien komen. Begrijp niet zo goed waarom mensen in een bus gaan zitten naar Girona als je voor minder geld in twee uurtjes met het vliegtuig daar bent. Echt zonde van de tijd.
Alles heeft voor en nadelen met welk vervoermiddel je ook gaat.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 11 aug 2016 19:37

Ik zie de nadelen van het vliegen niet zo als ik eerlijk ben. Sneller, goedkoper, comfortabeler...

den Lepe
Forum-lid

den Lepe 11 aug 2016 19:57

Joseba schreef:Ik zie de nadelen van het vliegen niet zo als ik eerlijk ben. Sneller, goedkoper, comfortabeler...
Goedkoper en comfortabeler niet. Vlieg regelmatig maar wennen doe ik er niet aan, irriteer me aan van alles. Been ruimte is drama. Extra bagage, je fiets mee (met de vraag hoe deze dan aankomt) of een lettertje verkeerd getypt op je ticket is fors bijbetalen.

Bussen van tegenwoordig doen voor comfort niets meer onder, al staat daar tegenover dat de reistijd natuurlijk wel een stuk langer is. Maar met een boekje, een filmpje en gezellige mensen om me heen (die tref ik nou nooit in het vliegtuig :D) vliegt de tijd voor mij. Beetje samen uit samen thuis gevoel. En mensen met vliegangst zijn ook niet op 1 hand te tellen.

Ach, blijft persoonlijke voorkeur. Ieder z'n ding.

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 11 aug 2016 20:10

Ik ben ook een keer naar Barcelona gevlogen en de fiets meegenomen maar dat nooit meer. Te veel gedoe, vooral in Barcelona.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Maarten_van_E
Forum-lid

Maarten_van_E 11 dec 2016 20:35

body schreef:Ik ben ook een keer naar Barcelona gevlogen en de fiets meegenomen maar dat nooit meer. Te veel gedoe, vooral in Barcelona.
En bij schade maar de vraag of je tegemoetgekomen wordt!

Plaats reactie