Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Hoe plassen jullie tijdens trainingen&Wedstrijden?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 24 nov 2015 16:49

...ééééééééén we hebben weer een poep-en piestopic van een forumlid met 1 post...
Ik vermoed dat deze persoon na het stellen van de initiële vraag nooit meer gaat reageren en over drie maanden weer een nieuwe alt aanmaakt en weer zo'n topic opent. Misschien deze keer iets met maandverband, hebben we nog niet gehad. Lachuh joh!

Maar goed, als je het zo nodig wilt weten; ik pies achter een boom als ik echt niet meer houd maar dat komt vrij weinig voor want ik ga altijd saai vooraf.
Veni. Vidi. Fietsie.

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 24 nov 2015 18:17

Thumbs up voor Tum!

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 24 nov 2015 19:45

@EmPeHa Ik heb me er vanmiddag eens verder in verdiept. Met toch wel voor mij teleurstellende resultaten. Zo'n halterding lijkt me niets. De Gorebroek met ritssluiting: geen idee hoe het gaat als je "broek" aan de voorkant vast blijft zitten, maar daarnaast vond ik in diverse reviews dat je door de stof (van achteren) heen kijkt. Dan kan ik ook wel even met de billen bloot achter een struik.
Bij de broeken waar oplossingen gezocht zijn, moet je toch ook nog een shirt met lange rits hebben, en die moet ook los.
En de "Marijn de Vries methode" Geen idee hoe ze het doet, maar juist met mijn broek met relatief lange pijpen gaat het nooit van zijn leven lukken. Bij mijn kortere broeken ben ik bang dat mijn broek in een paar weken kapot is, doordat je echt hard aan de pijpen zou moeten trekken (als het allemaal al zou lukken).
@TumTumTum. Ik ben ook wel zo saai dat ik vooraf ga, maar er zijn dagen dat dat echt niet afdoende is.

Dus: ik maak het niet moeilijker dan het is. Ik koop broeken zonder bretels.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 25 nov 2015 13:27

Sweety2008 schreef:Hè hè jullie Kerels hebben het toch maar makkelijk. Nou was ik vanmiddag nog met racefiets onderweg en omdat het zo koud was moest ik heel erg nodig plassen. Geloof me het is voor een vrouw verdomd lastig om een geschickte locatie te vinden om te plassen.
Heb hem gelukkig gevonden in de bosjes maar comfortabel is anders en maar goed opletten dat er niemand komt en het ziet. :)

In de zomer zweet ik alles uit maar nu is het koud en dan lukt dit niet altijd. En dan is natuurlijk geen tankstation of cafe of zo te bekennen. :P
Nog belangrijker is op te letten op deze manier geen tekenbeet op te lopen.

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 25 nov 2015 13:33

Voor de koers/cross ff tegen een boom. Tijdens moet ik eigenlijk nooit eigenlijk.

wiel6
Forum-lid

wiel6 25 nov 2015 17:55

TumTumTum schreef:...ééééééééén we hebben weer een poep-en piestopic van een forumlid met 1 post...
Ik vermoed dat deze persoon na het stellen van de initiële vraag nooit meer gaat reageren en over drie maanden weer een nieuwe alt aanmaakt en weer zo'n topic opent. Misschien deze keer iets met maandverband, hebben we nog niet gehad. Lachuh joh!

Maar goed, als je het zo nodig wilt weten; ik pies achter een boom als ik echt niet meer houd maar dat komt vrij weinig voor want ik ga altijd saai vooraf.
Belachelijke interpretatie. Ik heb er nog over nagedacht voor ik topic postte, er zal zeker wel een persoon zijn met een beperkt IQ die alles weer in het belachelijke trekt. Over het feit dat het mijn eerste post is, logisch toch, het is een delicaat onderwerp en een serieuze vraag!

Het feit dat jij zo reageert is bovendien bijzonder kinderachtig en lost bovendien niets op, en het geeft zeker geen meerwaarde aan dit topic!
Danku :dislike:

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 25 nov 2015 18:29

Nah, niet zo'n lange tenen en zeker niet gaan schelden dat 'er zal zeker wel een persoon zijn met een beperkt IQ die alles weer in het belachelijke trekt'
Niet TumTumTum nu de pispaal maken om maar on topic te blijven.

Als je hier wat langer rond leest dan zul je zien dat wat TumTumTum zei idd nogal eens gebeurd.

Zo delicaat als jij het schetst is het onderwerp toch niet? GastheerG pist letterlijk op zijn vastzittende cassette :D

Je hebt toch tevens serieuze antwoorden gehad. Beantwoorden die je vraag of niet?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 25 nov 2015 18:37

Niet gelijk happen. In een forum mag je alles overslaan waar je geen trek in hebt.

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 25 nov 2015 19:48

wiel6 schreef: Belachelijke interpretatie. Ik heb er nog over nagedacht voor ik topic postte, er zal zeker wel een persoon zijn met een beperkt IQ die alles weer in het belachelijke trekt. Over het feit dat het mijn eerste post is, logisch toch, het is een delicaat onderwerp en een serieuze vraag!
Zo brachten je 4 voorgangers het zogenaamd ook. Het spijt me als jij nou net die ene poster bent die wel integer een dergelijk topic opent. Als dat zo is dan mijn excuses. Maar ik meende een patroon te zien, uiteraard kan ik me daarin vergissen.
Ik trek overigens van alles in het belachelijke, niet in de laatste plaats mezelf. :mrgreen:
Veni. Vidi. Fietsie.

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 25 nov 2015 20:19

Tijdens de training zoek ik altijd een weide die afgespannen is met een draad onder stroom.
Vervolgens mik ik op de stroomdraad en als ik een terugslag krijg is alles nog o.k, indien niet weet ik hoe laat het is. :twisted:

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 25 nov 2015 20:23

Ho ja,en sorry voor mijn IQ-niveau

bever
Forum-lid

bever 25 nov 2015 21:08

ha, Popcorn :mrgreen:

Plaats reactie