Alles over vakanties op én met de fiets

amstel gold vaste route zonder gps

brownie
Forum-lid

brownie 29 jul 2015 14:45

Dat kan bij AGE ook, voor €6,- heb je geparkeerd en gedoucht, je begint aan de start van de route én je hoeft niet vroeg te komen. ;)

remco204
Forum-lid

remco204 29 jul 2015 19:53

Ja bij je Amstel Gold Experience kan je goed terecht.
Je kan er parkeren en omkleden en 's avonds ook nog douchen. Je kan er ook gratis een chip meenemen om je tijden bovenaan de beklimmingen te laten zien. Kan je op de website ook terug kijken met filmpje en al.
Je kan er ook je spullen in een kluisje laten.
Kijk anders op de site eens voor de XP deal dan ben je hele dag onder de pannen.

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 21 aug 2015 13:07

pas heb ik lus 1 gereden met wat vrienden. bewust voor lus 1 gekozen. minst hoogtemeters en niet zo lang. dit omdat we geen van 3en nog enige ervaring hadden met heuvels. we zijn de zeeuwse tegenwind gewend :-).

we hadden een XP deal gedaan en dat was echt ideaal. we hadden top weer dus lekker achteraf op het terrasje gegeten met een verdiend biertje. het is is zo goed bevallen dat we morgenochtend weer vanuit zeeland vertrekken om nu lus 3 te gaan proberen. wat meer hoogtemeters en naar het schijnt een stuk mooiere route. het beloofd weer heerlijk weer te worden. dus...veel zin in
is het fietsen aan het her-ontdekken

DarklyDreaming
Forum-lid

DarklyDreaming 21 aug 2015 13:13

Als je er niet bekend bent en borden wilt volgen, vond ik (zoals eerder in dit topic vermeld) een combinatie van route 2 en 3 het mooist. Zie http://vanwaart.home.xs4all.nl/fietskalender/AGR365
Je kunt ook (Vanaf AGR experience center) beginnen met de Geulhemmerberg en eindigen op de Cauberg, ipv met koude benen de Cauberg als eerste te doen.

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 21 aug 2015 14:32

nielsveldman schreef: Je kunt ook (Vanaf AGR experience center) beginnen met de Geulhemmerberg en eindigen op de Cauberg, ipv met koude benen de Cauberg als eerste te doen.
dat zijn we idd van plan. Cauberg met koude benen was niet fijn. Maar ik heb m in mn Mio gezet en de wat lastigere klimmetjes veranderd in wat makkelijkere. Voor een tweede keer ooit heuvels fietsen lijkt me dat wel goed8-)8-)
is het fietsen aan het her-ontdekken

rschouten
Forum-lid

Gebruikersavatar rschouten 25 aug 2015 17:16

Ik parkeer altijd (gratis) bij Café het Vöske, in Berg en Terblijkt.

https://goo.gl/maps/2ilPk

feddesman
Forum-lid

feddesman 26 sep 2015 21:02

Gister lus 3 gedaan vanuit AGR experience center.
Superleuke route met aardig wat hoogtemeters.

Zeker voor herhaling vatbaar en heb gelijk een idee wat ik straks kan verwachten tijdens de AGR(als ik word ingeloot)

Ik heb het via gps en bordjes gedaan .Goed geregeld allemaal qua faciliteiten en bewegwijzering .
Specialized Diverge Axs

Plaats reactie