Tour utrecht bezoeken : do'en dont's ?
Aanwezig van 9 in de ochtend tot laat in de avond. Met de fiets naar Utrecht en dan blijf ik de dag aan de rand van het centrum in een park met veel bomen waar aan de andere kant van een vaartje de renners langsvliegen. Veel bekenden, leuke optredens, lekkere biertjes en de Tour de France. Enne..... tijdens de Tour is het wel vaker 35 graden en staan ze rijen dik aan te moedigen 
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik sta liever dagje op de Alpe in de fikkende zon, maar met een windje en wat ruimte, dan in een bakoven midden in de stad om eerlijk te zijn....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- FaustoCoppi
- Forum-lid
+1kxlight schreef:grappig al die afhakers... hoe zou men een hele dag op een alpencol in de brandende zon dan overleven...
In zuid-Frankrijk is 35-40 graden heel normaal in de zomer, maar hier is t gelijk weer paniek.
Waar is dit?JoostG schreef:Aanwezig van 9 in de ochtend tot laat in de avond. Met de fiets naar Utrecht en dan blijf ik de dag aan de rand van het centrum in een park met veel bomen waar aan de andere kant van een vaartje de renners langsvliegen. Veel bekenden, leuke optredens, lekkere biertjes en de Tour de France. Enne..... tijdens de Tour is het wel vaker 35 graden en staan ze rijen dik aan te moedigen
Ik? Niet.kxlight schreef:grappig al die afhakers... hoe zou men een hele dag op een alpencol in de brandende zon dan overleven...
Ik vind alleen Herrie en Drukte al verschrikkelijk, maar dat had ik nog wel willen trotseren. In combinatie met Hitte staat het voor mij gelijk aan de hel.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Ik ben er ook Zondag, Sta VIP te zijn aan de finish, dus eerste rang! 
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
ThijsvdnBerg
- Forum-lid
Zondag lekker kijken in Rotterdam. Bij de Erasmusbrug.
En als de politie een beetje hun best doet met die acties wordt het nog spektakel ook
En als de politie een beetje hun best doet met die acties wordt het nog spektakel ook
effe opgezocht : dit gevondenbeezer schreef:P+R moet je vantevoren reserveren kost nu maar liefst 15 euro .... ipv normale 5.
Wel stelletje uitzuigersP+R tijdens Tourstart 4 en 5 juli
05-06-2015 11:24
De P+R’s Westraven, Papendorp, Muziektheater en De Uithof zijn tijdens
de start van de Tour de France op 4 en 5 juli volledig verhuurd aan de Tour de
France organisatie.
De P+R’s zijn daarmee niet beschikbaar voor regulier P+R
gebruik of kortparkeren.
Als u de Tour de France wilt bezoeken kunt u een
ticket kopen via de volgende website:
http://www.tourdefranceutrecht.com/bereikbaarheid
Zou nu al bijna niet gaan uit principe
Auto heeft wel sterke voorkeur, te wijten aan mijn vrijheidsdrang en geen zin in gezweet van coupe-genotenPer se met de Auto ? Zet m dan in de buurt van Overvecht station en ga met de trein naar CS. Wel VROEG!! 8-9 aanwezig zijn. En dan lekker gaar bakken in de stad ......
Heb goede loopbenen, kan rustig meer dan 20 km lopen/slenteren, bedoeling was in ieder geval parkoers rondlopen, dus rand utrecht parkeren is geen probleem .....
Andere wijken waar het makkelijker gratis parkeren is ? ( vroeg de "zuunige Ollander"
Of dorpje op treinroute Zwolle>Utrecht ... ?
T is weekend, dus ga ook wel beetje uitslapen
Hogelandsepark: hoek Biltstraat/Maliebaan. Zit aan binnenzijde parcours. Mocht je van buiten de stad komen, dan kan je het makkelijkst naar Tuindorp of De Bilt gaan en dan via de berenkuil de 'binnenring' binnen gaan.Jorisee schreef:Waar is dit?JoostG schreef:Aanwezig van 9 in de ochtend tot laat in de avond. Met de fiets naar Utrecht en dan blijf ik de dag aan de rand van het centrum in een park met veel bomen waar aan de andere kant van een vaartje de renners langsvliegen. Veel bekenden, leuke optredens, lekkere biertjes en de Tour de France. Enne..... tijdens de Tour is het wel vaker 35 graden en staan ze rijen dik aan te moedigen
insta #gravelgremmen
@ted038 kijk hier eens op: http://objectdesk.gemgids.nl/Publication/Site/180# Bij de studentencomplexen Van Lieflandlaan en Ina Boudier Bakkerlaan kun je ook gratis parkeren en zijn best wat parkeerplekken.