Voor al je afspraakjes

Route "Klim bij Nijmegen"

whocares
Forum-lid

whocares 19 aug 2010 12:13

Ik vind het jammer dat ie de Beekmansdalseweg rechts laat liggen .

Mbt de Holhdörn : als je de optie Yahoo pakt zie je beter hoe hij loopt . ( maar uik kom daar niet aan 14 % , maar aan 12 )

Qua einde zou ik de 2e keer het weggetje boven de Mookerplas nemen ( Startsedijk en Broekweg )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

wcs
Forum-lid

wcs 19 aug 2010 12:34

[quote="who cares"]Ik vind het jammer dat ie de Beekmansdalseweg rechts laat liggen .

Qua einde zou ik de 2e keer het weggetje boven de Mookerplas nemen ( Startsedijk en Broekweg )[/quote]

Ga zaterdag eerst eens mijn in elkaar gefröbelde route fietsen.
Maar sta altijd open voor suggesties mbt aanpassingen vd route.
(waar ligt die Beemansdalseweg trouwens? Edit: ff gekeken, dat is dezelfde klim als het "Kops Plateau". Die klim weet ik wel te liggen, maar dat paste niet echt in de route. Dan moest ik voor die klim de hele lus naar de Waalbrug nog maken.)

Ben benieuwd hoe het gaat, ben (nog) geen al te rappe fietser
Maar als er iemand is die het leuk vind om mee te fietsen, dan mag dat natuurlijk :)

Misschien over een tijdje wel leuk om met meerdere mensen een keer de route te doen?
Beter langzaam naar boven als helemaal niet naar boven...

whocares
Forum-lid

whocares 19 aug 2010 19:40

Volgens mij zit er ook een stukje onverhard in , namelijk bij de kliniek .
Als je halverwege de UbbergseHolleweg linksaf slaat is het 1e stuk ( Beukenlaan ) nog verhard , maar rechtdoor na het kruispuntje ( Berkenlaan ) is ie in het begin onverhard .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jackbrown
Forum-lid

Gebruikersavatar jackbrown 19 aug 2010 23:01

[quote="wcs"][quote="who cares"]Ik vind het jammer dat ie de Beekmansdalseweg rechts laat liggen .

Qua einde zou ik de 2e keer het weggetje boven de Mookerplas nemen ( Startsedijk en Broekweg )[/quote]

Ga zaterdag eerst eens mijn in elkaar gefröbelde route fietsen.
Maar sta altijd open voor suggesties mbt aanpassingen vd route.
(waar ligt die Beemansdalseweg trouwens? Edit: ff gekeken, dat is dezelfde klim als het "Kops Plateau". Die klim weet ik wel te liggen, maar dat paste niet echt in de route. Dan moest ik voor die klim de hele lus naar de Waalbrug nog maken.)

Ben benieuwd hoe het gaat, ben (nog) geen al te rappe fietser
Maar als er iemand is die het leuk vind om mee te fietsen, dan mag dat natuurlijk :)

Misschien over een tijdje wel leuk om met meerdere mensen een keer de route te doen?[/quote]

Leuke route. Ik heb al gedeeltes van gefietst, maar nooit in z'n geheel zoals jij die hebt samengesteld. Lijkt me idd leuk om het een keer met meerdere mensen te doen; alleen moet ik eerst wat km in de been hebben want het is nu nog slecht gesteld met m'n conditie :-)
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

wcs
Forum-lid

wcs 20 aug 2010 11:19

[quote="who cares"]Volgens mij zit er ook een stukje onverhard in , namelijk bij de kliniek .
Als je halverwege de UbbergseHolleweg linksaf slaat is het 1e stuk ( Beukenlaan ) nog verhard , maar rechtdoor na het kruispuntje ( Berkenlaan ) is ie in het begin onverhard .[/quote]

Hmm, onverhard is minder :(
vinden de bandjes niet leuk.

Maar als ik halverwege links ga, het terrein vd Maartenskliniek op, dan kom ik op een gegeven moment bij een splitsing. Links aanhouden is Dennenlaan, rechts aanhouden is Berkenlaan.
En allebei komen uit op de klim vd Stollenberg (Dennenlaan kom ik iets lager uit).
Zijn beide kanten een stukje onverhard?

wcs
Forum-lid

wcs 20 aug 2010 16:13

Hmm, net nog een actief topic gevonden over het klimmen in/om/rond Berg en Dal.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=9168&page=29
Dus misschien handig om mijn topic even daarachter te plaatsen? (verzoekje aan mod van forum)

wcs
Forum-lid

wcs 21 aug 2010 21:45

[quote="wcs"]Hmm, net nog een actief topic gevonden over het klimmen in/om/rond Berg en Dal.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=9168&page=29
Dus misschien handig om mijn topic even daarachter te plaatsen? (verzoekje aan mod van forum)[/quote]

Daar ook ff mijn verslagje van vanmorgen geplaatst.

Plaats reactie