Of dit een goede deal is lijkt me afhankelijk van de kwaliteit van voornamelijk broek, helm en fietscomputer (dat zijn onderdelen die allemaal tussen de 30 en 300 euro/stuk te krijgen zijn)afdekker schreef:Ik kom net bij de giantstore vandaan en kan de defy 1 https://www.ekerisbikestore.nl/giant-de ... 16761.html met complete uitrusting en fietsklaar voor 1250 euro krijgen.
Uitrusting bestaat uit: helm, broek, shirt, pedalen, schoenen, tast, complete kit, pompje, reserve bandje, fietscomputer, handschoenen, bidonhouders (incl bidons) en gratis meting bij aankoop van de fiets. Plus voordeel van lokale fm natuurlijk.
allround racefiets budget tot 900
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
Thanks allemaal voor jullie reacties!
Ik ben zaterdag terug gegaan en heb de knoop door gehakt ivm mijn vakantie. Na mijn vakantie kan ik hem ophalen. Voor 1250 heb ik Giant Defy 1 met shimano SPD-SL pedalen, shimano schoenen, Giro Savant helm, FM-team koersbroek + shirt + handschoenen, wireless fietscomputer, fix kit, reserve bandje, lampies, bel, bidonhouders + bidons, meeting. Los kost deze uitrusting samen meer dan 500 euro.
Plus misschien wel het belangrijkste goede service en garantie om de hoek
, wat mij wel wat waard! Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop, hopelijk haal ik nog veel meer plezier uit het fietsen zelf 
Ik ben zaterdag terug gegaan en heb de knoop door gehakt ivm mijn vakantie. Na mijn vakantie kan ik hem ophalen. Voor 1250 heb ik Giant Defy 1 met shimano SPD-SL pedalen, shimano schoenen, Giro Savant helm, FM-team koersbroek + shirt + handschoenen, wireless fietscomputer, fix kit, reserve bandje, lampies, bel, bidonhouders + bidons, meeting. Los kost deze uitrusting samen meer dan 500 euro.
Plus misschien wel het belangrijkste goede service en garantie om de hoek
Zaterdag mijn fiets opgehaald en zondag eerste 60km gemaakt en bevalt zeer goed
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor zijn hulp/opmerkingen en vooral snelheid van reageren, echt top.

Tevens nog enkele vakantiehuurfiets pica's. Nog geen 15 euro voor een hele dag

Tevens nog enkele vakantiehuurfiets pica's. Nog geen 15 euro voor een hele dag