Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

allround racefiets budget tot 900

RMB
Forum-lid

Gebruikersavatar RMB 25 aug 2014 12:46

afdekker schreef:Ik kom net bij de giantstore vandaan en kan de defy 1 https://www.ekerisbikestore.nl/giant-de ... 16761.html met complete uitrusting en fietsklaar voor 1250 euro krijgen.

Uitrusting bestaat uit: helm, broek, shirt, pedalen, schoenen, tast, complete kit, pompje, reserve bandje, fietscomputer, handschoenen, bidonhouders (incl bidons) en gratis meting bij aankoop van de fiets. Plus voordeel van lokale fm natuurlijk.
Of dit een goede deal is lijkt me afhankelijk van de kwaliteit van voornamelijk broek, helm en fietscomputer (dat zijn onderdelen die allemaal tussen de 30 en 300 euro/stuk te krijgen zijn)
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond

afdekker
Forum-lid

afdekker 26 aug 2014 00:31

Thanks allemaal voor jullie reacties!

Ik ben zaterdag terug gegaan en heb de knoop door gehakt ivm mijn vakantie. Na mijn vakantie kan ik hem ophalen. Voor 1250 heb ik Giant Defy 1 met shimano SPD-SL pedalen, shimano schoenen, Giro Savant helm, FM-team koersbroek + shirt + handschoenen, wireless fietscomputer, fix kit, reserve bandje, lampies, bel, bidonhouders + bidons, meeting. Los kost deze uitrusting samen meer dan 500 euro.

Plus misschien wel het belangrijkste goede service en garantie om de hoek :-), wat mij wel wat waard! Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop, hopelijk haal ik nog veel meer plezier uit het fietsen zelf :D

RMB
Forum-lid

Gebruikersavatar RMB 26 aug 2014 13:51

Gefeliciteerd!

Wel ff foto posten als je 'm binnen hebt hè ;)
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond

Trappe
Forum-lid
Contact

Trappe 26 aug 2014 14:30

RMB schreef:Gefeliciteerd!

Wel ff foto posten als je 'm binnen hebt hè ;)
Ja. Zodat we kunnen zeggen dat je spacer toren er af moet...
:)
Trappe doe je met je benen.

afdekker
Forum-lid

afdekker 15 sep 2014 21:30

Zaterdag mijn fiets opgehaald en zondag eerste 60km gemaakt en bevalt zeer goed :D Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor zijn hulp/opmerkingen en vooral snelheid van reageren, echt top.

Afbeelding

Tevens nog enkele vakantiehuurfiets pica's. Nog geen 15 euro voor een hele dag :D

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie