Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
marconi
- Forum-lid
marconi
24 aug 2010 18:30
Watikjebrom schreef:Madhill schreef:Heb die van mij ook maar eens gecheckt. Gelukkig van na 2005. Je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Volgens mij hadden we ook al een topic met dit onderwerp.
Ik heb mij Keo Sprints overgenomen van een forumlid. Enig idee hoe ik kan checken wanneer deze geproduceerd zijn?
Aan de onderzijde van de Sprints zie je de 2 uiteinden van de veer die op een vlakje rusten van de pedaalbody. Op het vlakje dichtst bij het punt waar de as met schroefdraad uitsteekt zie je op dat vlakje een cirkeltje met een pijltje. Aan weerszijde van dat pijltje staan bij mij een 0 en een 5= Fabrikagejaar 2005 . Dat pijltje wijst naar de maand van dat jaar. Bij mijn pedalen wijst ie naar 4, = 4de maand= april.
Ik moet wel een vergrootglas gebruiken om het te kunnen lezen!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
24 aug 2010 18:41
chrissiewizzie schreef:PB staal
Wel een goeie service van Salden! Hoe gaat het met je eigen herstel?
Zo goed vind ik die service helemaal niet. Salden heeft een ondeugdelijk product verkocht wat vervolgens wordt terug geroepen. Als ze een goede administratie hadden gehad had je op dat moment gewoon je klanten moeten waarschuwen.
Ik denk dat ze bij een rechter wel eens het onderspit hadden kunnen delven en dat was dan een heel duur spreekwoordelijk grapje geweest.
Maar goed dat ze niet de moeite nemen om de klanten te informeren verbaasd me niet echt. Ik heb al meer dan eens FM's moeten wijzen op terugroepactie's...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’