Mogen Tubes leeg staan?
-
- Forum-lid
Die Qual der Wahl.. Gelukkig (ahum..
) word ik door dit soort kwellingen niet geplaagd!

Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur.zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?

Ik prepareer de fiets op de zolder die ik nodig heb(zoals wielen) en neem dan de fiets mee naar beneden.
Ik zie dat ik niet de enige ben, mijn fietsen staan in de huiskamer, op 3 hoog....menno schreef:Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur.zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?![]()
Ik prepareer de fiets op de zolder die ik nodig heb(zoals wielen) en neem dan de fiets mee naar beneden.

Ze staan zeker veiliger, daar heb je 'n punt. Maar toch lijkt het me minder praktisch elke keer dat gesjouw. (ik zal er wel niet genoeg discipline voor hebben, na een harde training "gooi" ik hem maar wat graag in de schuur en plof ik binnen neer in de bank. Niks poetsen en zeker geen 2 trappen opmenno schreef:Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur.zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?![]()

Do not CROSS the road!
Het valt best mee en dan kan ik gelijk de tubes bij de verwarming zetten als ze nog nat zijn...zorba schreef:Ze staan zeker veiliger, daar heb je 'n punt. Maar toch lijkt het me minder praktisch elke keer dat gesjouw. (ik zal er wel niet genoeg discipline voor hebben, na een harde training "gooi" ik hem maar wat graag in de schuur en plof ik binnen neer in de bank. Niks poetsen en zeker geen 2 trappen opmenno schreef:Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur.zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?![]()
Ik prepareer de fiets op de zolder die ik nodig heb(zoals wielen) en neem dan de fiets mee naar beneden.)
Als ik competitie avond heb gehad dan kom ik wat later thuis en dan laat ik de fiets wel beneden staan..(helemaal kapot)