Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Mogen Tubes leeg staan?

papsnoetn01
Forum-lid

papsnoetn01 27 dec 2013 12:30

Die Qual der Wahl.. Gelukkig (ahum.. :roll: ) word ik door dit soort kwellingen niet geplaagd!

menno
Forum-lid

menno 27 dec 2013 18:23

zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?
Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur. ;)

Ik prepareer de fiets op de zolder die ik nodig heb(zoals wielen) en neem dan de fiets mee naar beneden.

Arno357
Forum-lid

Gebruikersavatar Arno357 27 dec 2013 19:07

menno schreef:
zorba schreef:Idd leuke speelzolder. Maar moet je nou elke rit 2 trappen af met een van je fietsen?
Ik vindt het niet zo'n probleem en is goed te den 2 trappen op...Zo staan ze ook veiliger dan achterin de schuur. ;)

Ik prepareer de fiets op de zolder die ik nodig heb(zoals wielen) en neem dan de fiets mee naar beneden.
Ik zie dat ik niet de enige ben, mijn fietsen staan in de huiskamer, op 3 hoog.... :D

zorba
Forum-lid

zorba 27 dec 2013 21:46

menno schreef:

Ze staan zeker veiliger, daar heb je 'n punt. Maar toch lijkt het me minder praktisch elke keer dat gesjouw. (ik zal er wel niet genoeg discipline voor hebben, na een harde training "gooi" ik hem maar wat graag in de schuur en plof ik binnen neer in de bank. Niks poetsen en zeker geen 2 trappen op :lol: )
Do not CROSS the road!

menno
Forum-lid

menno 29 dec 2013 15:23

zorba schreef:
menno schreef:

Ze staan zeker veiliger, daar heb je 'n punt. Maar toch lijkt het me minder praktisch elke keer dat gesjouw. (ik zal er wel niet genoeg discipline voor hebben, na een harde training "gooi" ik hem maar wat graag in de schuur en plof ik binnen neer in de bank. Niks poetsen en zeker geen 2 trappen op :lol: )
Het valt best mee en dan kan ik gelijk de tubes bij de verwarming zetten als ze nog nat zijn...
Als ik competitie avond heb gehad dan kom ik wat later thuis en dan laat ik de fiets wel beneden staan..(helemaal kapot) :lol:

Plaats reactie