Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
MichaelM
- Forum-lid
MichaelM
04 mar 2014 12:42
JPAR schreef:En over wat voor prijzen hebben we het dan? En zomer of winterkleding? Of beide?
Ja, zomer en winterkleding maar dat moet nog wel worden aangevuld m.i.
Prijzen zijn goed en lager als ik vergelijk met internet aanbieders.
Je moet maar net tegen iets aanlopen wat je nodig hebt en waar de maat er van is.
Maar meestal wordt het wat anders omdat de ogen groter zijn
Dit zal wel herkenbaar zijn bij veel fietsers

Laatst gewijzigd door
MichaelM op 06 mar 2014 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wolfhound32
- Forum-lid
Wolfhound32
04 mar 2014 19:16
Ben vandaag ook even langs geweest. Volgens de verkoper was ik al de tweede fiets(forum).nl-er die in de winkel was.
Heb een paar handschoentjes gekocht voor morgenvroeg
Vond de prijzen aardig, maar nog steeds duur hoor. Misschien moet ik zeggen "veel geld". Ik zou er geen 100km voor omrijden in elk geval. Ben je in de buurt of wil je vrouw graag winkelen in Bataviastad, ach dan is het zeker de moeite waard.
Ik vernam trouwens van de verkoopster dat ze nu definitief blijven en hun assortiment gaan uitbreiden. Ze zitten naast Gaastra en in de etalage staat (nu in elk geval) de Wilier Cento1 ultegra Di2 van de eigenaar.
- Forum-lid
Wiliertoerist
04 mar 2014 19:57
Wolfhound32 schreef:Ben vandaag ook even langs geweest. Volgens de verkoper was ik al de tweede fiets(forum).nl-er die in de winkel was.
Ah, dan was je er zeker na mij vandaag.
Ik kwam er langs op de A6 en toch maar even de afslag gepakt.
Wel een leuke aanvulling, zeker als het assortiment groeit en regelmatig wisselt.
Lekker neuzen of je nog iets interessants tegen komt.
-
MichaelM
- Forum-lid
MichaelM
30 mar 2014 16:55
Nog iemand langs geweest om te kijken of er iets nieuws is?
Ben er niet meer geweest en ben wel benieuwd.
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
03 apr 2014 13:19
Ben er net geweest. Het is nog zoals Wolfhound zegt: kleding voor prijzen vergelijkbaar met internetwinkels of net iets eronder. Ze hebben kleding van met name Sportful, Castelli en Mavic. Was opzoek naar een korte broek, maar veel kleine of juist extreem grote maten. Dus helaas niet geslaagd. Hingen wel weer mooie Castelli fietsjacks waarvan ik er vorig jaar een heb gekocht (die waren toen overigens goedkoper).
-
MichaelM
- Forum-lid
MichaelM
04 apr 2014 17:59
Thnx KrissCross, misschien nog maar even wachten dan maar.
Scheelt me een ritje daar naar toe,
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
04 apr 2014 21:50
MichaelM schreef:Thnx KrissCross, misschien nog maar even wachten dan maar.
Scheelt me een ritje daar naar toe,
Zou er eerlijk gezegd nu niet speciaal voor naartoe rijden tenzij je toch al in de buurt woont.
-
Macer77
- Forum-lid
-
Contact
Macer77
05 apr 2014 00:14
Afgelopen maandag geweest, maar het viel heel erg tegen.. Rekken vol met een outfit van de Ronde van UK, maar voor de rest weinig bijzonders.. De fietskleding was ongeveer de helft van de winkel, de rest van wandelschoenen. Voorlopig niet de moeite om heen te gaan wat mij betreft.
- Canyon Ultimate CF SL 9.0
- Canyon Speedmax CF SL 8.0
-
Strava
-
MichaelM
- Forum-lid
MichaelM
27 apr 2014 22:10
Macer77 schreef:Afgelopen maandag geweest, maar het viel heel erg tegen.. Rekken vol met een outfit van de Ronde van UK, maar voor de rest weinig bijzonders.. De fietskleding was ongeveer de helft van de winkel, de rest van wandelschoenen. Voorlopig niet de moeite om heen te gaan wat mij betreft.
Vandaag ff heen geweest en er hing toch aardig wat voor heren.Dames viel iets tegen maar deze week komt er weer een hoop[ kleding binnen werd mij verteld.
Helaas deze week niet vrij maar misschien dat iemand mij op de hoogte kan houden.

-
buddo
- Forum-lid
buddo
01 mei 2014 08:30
Gisteren even langs geweest. Viel mij niet tegen. Dames inderdaad wat minder, maar mijn vriendin is er wel geslaagd. Heren voldoende keuze, maar beperkt aantal merken (Sportful, Castelli, Mavic). Ondershirtjes van Craft. Schoenen van Mavic en Chain. Prijzen volgens mij iets lager dan de meeste internetwinkels. Zelf niets gekocht omdat ik niets nodig had.
-
mulderh
- Forum-lid
mulderh
24 mei 2014 23:05
Vandaag ook een bezoek aan B-Out in Bataviastad gebracht. Leuk hoor. Naar mijn idee voldoende Castelli en Sportful materiaal waaronder onder andere ook het Muur Jacket van Castelli. Eveneens voldoende broeken gezien...maar deze had ik niet nodig. Heb zelf nog een shirtje, petje en een paar sokken van Castelli gekocht. Leuke aanbieding met de Mavic Zxellium schoenen voor 169 EURO; zowel de witte als de gele versie gezien. Mijn broer heeft een set Chain mountainbike schoenen gescoord maar deze bleken behoorlijk beschadigd bij thuiskomst: de bevestiging waarop je de schoenplaatjes draait waren gewoon stuk! Balen dus...
Waar ik ook blij verrast door was, was Sunglass Hut. Daar heb ik nog een Infrared Radarlock gescoord met photochromatic lens. Deze bril was al afgeprijsd en door de VIP Member actie ging er nogmaals 20% van de prijs af.
-
Wolfhound32
- Forum-lid
Wolfhound32
25 mei 2014 18:38
Ben vandaag ook nog even binnen geweest. Pand is verhuisd naar de overkant. De prijzen vond ik nu wel erg aantrekkelijk. Castelli shirts voor €65,- Laser helm €70,- ( van 114)
Het was wel eeeeerg druk.